تصاویری از قالب قاب سری آیفون ۱۳ ؛ سیستم دوربین بزرگتر باز هم تایید شد

به تازگی تصاویری از شاسی قالب سری آیفون ۱۳ منتشر شده که بر اساس آن، کارخانجات چینی قاب مورد نیاز آیفون آینده را تولید می‌کنند. سازندگان چینی معمولا چنین تصاویری را به اشتراک نمی‌گذارند اما Benks که سازنده قاب و کاور گوشی‌های هوشمند است، تصاویر قالب کاور نسل بعدی آیفون را به صورت عمومی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است.

در این تصویر قالب شاسی هر چهار مدل آیفون ۱۳ به چشم می‌خورد: آیفون ۱۳ مینی با اندازه ۵.۴ اینچ، آیفون ۱۳ با اندازه ۶.۱ اینچ، آیفون ۱۳ پرو با اندازه ۶.۱ اینچ و آیفون ۱۳ پرو مکس در اندازه ۶.۷ اینچ. با یک نگاه به این تصویر می‌توان متوجه بزرگتر شدن اندازه سیستم دوربین نسل بعدی آیفون شد. این قالب‌ها نیز یک بار دیگر تغییر شیوه قرار گیری لنزهای دوربین آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی را نیز به تصویر می‌کشند.

شایعات حاکی از آن است که اپل امسال از سنسورهای دوربین بزرگتری در سری آیفون ۱۳ استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، از لرزشگیر سنسور شیفت در تمامی مدل‌های آیفون ۲۰۲۱ بهره خواهد برد. این لرزشگیر جدید می‌تواند در تثبیت تصاویر و سرعت شاتر طولانی‌تر تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

همچنین بخوانید:

اگرچه در تصویر قالب قاب آیفون ۱۳ مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که اپل ضخامت نسل بعدی را افزایش دهد تا از باتری بزرگتری استفاده نماید. این افزایش ظرفیت باتری برای مودم سریعتر ۵G و بهبود عمر آن کمک خواهد کرد. انتظار می‌رود که اپل در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس از صفحه نمایش اولد ۱۲۰ هرتزی استفاده کند و دو مدل دیگر با همان صفحه نمایش ۶۰ هرتزی همراه باشند.

کمپانی‌های فاکسان و پگاترون که در تولید آیفون نقش بسزایی دارند، به خاطر تولید انبوه نسل بعدی آیفون اقدام به استخدام گسترده کارکنان نموده‌اند. در حالی که سال گذشته عرضه سری آیفون ۱۲ با تاخیر همراه بود، انتظار می‌رود که آیفون ۱۳ در همان ماه سپتامبر روانه بازار شود.

آیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021