عرضه iOS 14.8, iPadOS 14.8, watchOS 7.6.2 و macOS 11.6 Big Sur

اپل بدون عرضه نسخه بتا یا همان آزمایشی، نسخه نهایی iOS 14.8, iPadOS 14.8, watchOS 7.6.2 و macOS 11.6 Big Sur را برای عموم عرضه کرد.

در حالی که تغییر شماره نسخه به گونه‌ای است که یک آپدیت نسبتا بزرگ به نظر می‌رسد، اما در واقع چنین نیست. این احتمالا آخرین آپدیت iOS 14 و iPadOS 14 خواهد بود و از این پس فقط شاهد عرضه آپدیت‌های امنیتی خواهیم بود.

اپل به تازگی سیاست خود را برای آپدیت تغییر داده است. کاربران می‌توانند به دلخواه به آخرین نسخه سیستم عامل عرضه شده بروند و یا در iOS 14 بمانند و فقط آپدیت‌های امنیتی را دریافت کنند.

تا کنون در نسخه نهایی iOS 14.8, iPadOS 14.8, watchOS 7.6.2 و macOS 11.6 Big Sur ویژگی جدید قابل توجهی یافت نشده و این به روزرسانی صرفا روی موارد امنیتی تمرکز دارد. طبق معمول، اپل نصب این به روزرسانی‌ها را به تمام کاربران توصیه کرده است.

اگر تغییر قابل توجهی در iOS 14.8 و iPadOS 14.8 یافت شد، قطعا به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند. این به روزرسانی‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند.

کاربران آیفون و آیپد برای آپدیت دستگاه به مسیر Settings –> General –> Software Update مراجعه کنند.

برای آپدیت اپل واچ نیز از طریق آیفون به مسیر Watch –> General –> Software Update رفته و برای به روزرسانی اقدام کنید. اپل واچ باید حداقل ۵۰ درصد شارژ داشته باشد و یا به شارژر متصل گردد، همچنین اتصال آن به آیفون در تمامی مراحل به روزرسانی الزامی است. برای توضیحات بیشتر آپدیت اپل واچ به این لینک مراجعه نمایید.

برای آپدیت به macOS 11.6 Big Sur نیز به System Preferences و سپس Software Update بروید.

آیا شما قصد نصب این به روزرسانی‌ها را دارید یا منتظر می‌مانید که امشب نسل بعدی عرضه شود؟

دانلود فایل فریمور iOS 14.8 و iPadOS 14.8

شما می‌توانید فایل‌های فریمور iOS و iPadOS جدید را با مراجعه به لینک‌های زیر از سرورهای اپل دریافت نمایید.

iOSiOS 14iPadOSiPadOS 14macOSmacOS 11macOS Big SurwatchoswatchOS 7