آپدیت به آخرین نسخه Chimera برای جیلبریک iOS 12 – iOS 12.1.2 با استفاده از سیری !

تیم Electra همه را با Chimera که برای جیلبریک iOS 12 – iOS 12.1.2 است همه را شگفت زده کرد. در حالی که جیلبریک Unc0ver نیز قبل از این ابزار منتشر شده بود اما Chimera پایداری بهتری دارد و از آیفون و آیپدهای دارای تراشه A12(X) نیز پشتیبانی می‌کند.

تیم Electra به طور مداوم آپدیت‌هایی را برای جیلبریک خود منتشر می‌کند. در حالی که اکثر کاربران جیلبریک را انجام داده‌اند، آپدیت به آخرین نسخه Chimera در برخی از موارد ضروری است. اگر مشکلی با جیلبریک و توییک‌های سازگار ندارید، به روزرسانی در حال حاضر الزامی نیست اما در صورتی که این جیلبریک به خوبی برای شما کار نمی‌کند می‌توانید با آموزش زیر به راحتی به آخرین نسخه Chimera به روزرسانی کنید.

نکته جالب کار اینجاست که شما می‌توانید از سیری بخواهید این به روزرسانی را برای شما انجام دهد! با ما همراه باشید.

آپدیت به آخرین نسخه Chimera برای جیلبریک iOS 12 – iOS 12.1.2

۱- برنامه Shortcuts را در صورتی که قبلا دانلود نکرده‌اید از این لنیک برای آیفون و آیپد جیلبریک شده خود دریافت کنید.

۲- در برنامه سیلئو سورس زیر را اضافه کنید. (آموزش اضافه کردن سورس)

https://repo.incendo.ws

۳- از سورس گفته شده ReProvision را نصب کنید. پس از نصب آن را باز کنید و اطلاعات اپل آیدی خود را وارد نمایید. این برنامه در نسخه رایگان تا ۲ گواهی را پشتیبانی می‌کند، در صورتی که دو گواهی فعال دارید مجبور هستید یکی را حذف نمایید.

۴- روی این لینک کلیک کنید تا میانبر آپدیت Chimera دانلود شود. بر روی گزینه Open in بزنید و آن را در Shortcuts باز کنید.

بر روی گزینه Add to Siri بزنید و یک عبارت را برای اجرای میانبر تعریف کنید، همانند “Update Chimera.” سپس این میانبر را ذخیره کنید.

۵- حالا شما می‌توانید از سیری بخواهید که آیفون و آیپد شما را به آخرین نسخه Chimera برای جیلبریک iOS 12 – iOS 12.1.2 آپدیت کنید. تنها کافی است فرمان زیر را بگویید:

“Hey Siri, Update Chimera”

پس از چند ثانیه یک پنجره پاپ آپ برای نصب Chimaera به شما نمایش داده می‌شود که باید بر روی گزینه Install بزنید.

کار تمام است. هر زمانی که نسخه جدید Chimera عرضه شود که در سایت، کانال تلگرام و پیج اینستاگرام اطلاع رسانی می‌گردد، شما پس از چند ساعت می‌توانید با فرمان بالا از سیری بخواهید که آپدیت را برای شما انجام دهد!

چگونه iOS 12 – ۱۲.۱.۲ را با Chimera جیلبریک کنیم؟ [ویندوز]

چگونه iOS 12 – ۱۲.۱.۲ را با Chimera جیلبریک کنیم؟ [مک]

ChimeraElectraجیلبریکجیلبریک iOS12