آموزش به اشتراک گذاری صفحه نمایش آیفون، آیپد و مک در فیس تایم

فیس تایم با iOS 15، iPadOS 15 و macOS 12 Monterey، یک به روز رسانی بزرگ را دریافت کرد. اپل به فیس تایم ویژگی SharePlay را اضافه کرد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند صفحه نمایش دستگاه خود را طی یک تماس فیس تایم با فرد یا افراد دیگر به اشتراک بگذارند. این یک ویژگی کاربردی برای بسیاری از کاربران است.

ما در این مطلب نحوه اشتراک گذاری صفحه نمایش آیفون، آیپد و مک را از طریق فیس تایم آموزش می‌دهیم.

SharePlay فیس تایم

اگرچه فیس تایم یک سرویس مکالمه صوتی و تصویری عالی است، اما برخی از ویژگی‌هایی که سایر رقبای بزرگ ارائه می‌دهند را ندارد. به عنوان مثال فقط به کاربران اپل محدود شده است و یا امکان اشتراک گذاری صفحه نمایش را ندارید. اما با نسل جدید سیستم عامل‌های اپل، شرایط تغییر کرده است. شما اکنون می‌توانید لینک تماس فیس تایم خود را با کاربران غیر اپلی به اشتراک بگذارید که از طریق مرورگر به شما ملحق شوند و یا با ویژگی SharePlay، صفحه نمایش دستگاهتان را به افراد حاضر در تماس نشان دهید. شما می‌توانید با دوستانتان از این طریق به تماشای یک فیلم یا سریال بپردازید یا حتی به موسیقی گوش فرا دهید.

همچنین بخوانید:

اشتراک گذاری صفحه در تماس فیس تایم، برای جلسات و سخنرانی‌های آنلاین و یا ارائه آموزش بسیار مفید است. این ویژگی در iOS 15، iPadOS 15، tvOS 15 و macOS 12 Monterey در دسترس می‌باشد.

چگونه صفحه نمایش آیفون، آیپد و مک را به اشتراک بگذاریم

به یاد داشته باشید که دستگاه شما و گیرنده تماس، باید به سیستم عامل‌های iOS 15، iPadOS 15، tvOS 15، macOS 12 Monterey یا جدیدتر مجهز باشد.

۱- یک تماس ویدیویی از طریق فیس تایم با مخاطب مورد نظرتان برقرار کنید.

۲- روی آیکون به اشتراک گذاری صفحه که در تصویر زیر مشخص است ضربه بزنید.

به همین سادگی صفحه نمایش شما برای تمامی مخاطبین حاضر در تماس ویدیوی قابل مشاهده است.

به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش در تمای فیس تایم می‌تواند باعث محبوبیت بیشتر این سرویس شود. فقط توجه داشته باشید که ویژگی SharePlay در حال حاضر فقط مختص دستگاه‌های اپل است.

مبتدی