چگونه ایرپاد را به اپل واچ متصل کنیم

آیفون، اپل واچ و ایرپاد، یک اکو سیستم جذاب را شکل می‌دهند. زمانی که شما از ایرپاد استفاده می‌کنید، می‌توانید تماس یا پخش را در اپل واچ کنترل نمایید. شما حتی می‌توانید از ایرپاد به طور مستقیم با اپل واچ استفاده کنید و نیازی به حضور آیفون ندارید. ما در اینجا نحوه این کار را برای شما قرار داده‌ایم.

نحوه اتصال و استفاده ایرپاد با اپل واچ

اگر شما ایرپاد نسل اول را دارید باید سیستم عامل ساعت شما watchOS 3 و بالاتر باشد. اگر از نسل دوم ایرپاد استفاده می‌کنید، باید اپل واچتان سیستم عامل watchOS 5.2 و بالاتر را داشته باشد. اگر ایرپاد شما نمایش داده نمی‌شود به خاطر به روز نبودن سیستم عامل اپل واچ است.

ایرپاد را به آیفون متصل کنید

اپل واچ همچنان به آیفون وابسته است. بنابراین شما ابتدا باید ایرپاد را با آیفون جفت سازی کنید که اگر تا حالا این کار را انجام نداده‌اید، کافیست که درب قاب را هنگامی که بلوتوث آیفونتان روشن است باز کنید و سپس از پنجره پاپ آپ که تصویر ایرپاد در آن مشخص می‌باشد، گزینه Conect را انتخاب نمایید. زمانی که آیفون با ایرپاد جفت شده باشد، تمامی دستگاه‎‌های متصل به اکانت آیکلاد آن آیفون، از جمله آیفون‌های دیگر، مک و اپل واچ نیز با ایرپاد جفت می‌شوند. اگر شما از چندین دستگاه با ایرپادتان استفاده می‌کنید نیازی به جفت سازی و لغو آن به صورت مداوم ندارید و می‌توانید به راحتی بین آن‌ها سوییچ کنید.

نحوه اتصال ایرپاد به اپل واچ

اگر قصد کنترل محتوای در حال پخش یا تماس را با ایرپاد و اپل واچ دارید، نیاز به کاری نیست. اما اگر می‌خواهید این دو را به طور مستقیم به هم متصل کنید و محتوای درون اپل واچ را با ایرپاد پخش کنید، باید به صورت دستی این کار را انجام دهید.

۱- کنترل سنتر اپل واچ را با کشیدن صفحه به بالا، باز کنید.

۲- روی آیکون ایرپلی که در تصویر زیر کنار حالت هواپیما مشاهده می‌کنید، بزنید.

۳- از لیست باز شده ایرپاد خودتان را انتخاب نمایید.

کار تمام است و ایرپادتان مستقیم محتوای در حال پخش اپل واچ را، از موزیک گرفته تا صدای اپلیکیشن‌ها، پخش می‌کند.

ایرپادمبتدی