آموزش جیلبریک آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون XR و آیپد پرو ۲۰۱۸ در iOS 12.4

تیم Unc0ver بار دیگر یک کار بزرگ انجام داد. آن‌ها یک نسخه کامل از جیلبریک iOS 12.4 برای دستگاه‌های A12 بایونیک منتشر کرده‌اند. این یعنی شما می‌توانید آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون XR، آیپد مینی ۵ و آیپد پرو ۲۰۱۸ را در iOS 12.4 جیلبرک کنید. اگر قصد این کار را دارید، آموزش ما را دنبال کنید.

جیلبریک iOS 12.4 دستگاه‌های A12 کمی متفاوت‌تر از آیفون و آیپدهای قدیمی است. این پروسه شامل دورزدن PAC نمی‌شود و یک جیلبریک روان و سریع را ارائه می‌دهد.

دستگاه‌های سازگار

آخرین نسخه Unc0ver (در زمان نوشتن مطلب ۳.۷.۰) با تمامی دستگاه‌های A12 بایونیک در iOS 12 کار می‌کند:

  • آیفون XS
  • آیفون XS مکس
  • آیفون XR
  • آیپد مینی ۵
  • آیپد پرو ۱۱ اینچی (۲۰۱۸)
  • آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی (۲۰۱۸)

دقت کنید که نسخه iOS 12.4 جیلبریک می‌شود و iOS 12.4.1 توسط Unc0ver پشتیبانی نمی‌شود.

پیش نیاز‌ها

  • اگر هر آپدیت OTA را دارید با مراجعه به مسیر مقابل آن را حذف کنید. Settings -> Storage و پس از حذف دستگاه را خاموش و روشن کنید.
  • مطمئن شوید که از اطلاعات خود بکاپ دارید.

راهنمای جیلبریک آیفون XS و آیفون XS در iOS 12.4 با Unc0ver

۱- آخرین نسخه Unv0ver را نصب نمایید. برای این کار به آدرس https://app.ignition.fun/ بروید. از نوار پایین روی علامت ذره بین بزنید و Unc0ver را سرچ کنید.

از نتایج جستجو Unc0ver (Official) را انتخاب کنید و سپس گزینه Get را بزنید.

منتظر باشید تا برنامه دانلود و نصب شود.

۲- به مسیر Settings-> General -> Device Management بروید. روی گواهی اضافه شده در این صفحه بزنید و Trust را انتخاب نمایید. در حال حاضر این گواهی Epson (China) Co., Ltd نام دارد. ممکن است این نام در آینده تغییر کند که اگر چند گواهی در این مسیر مشاهده کردید با تپ روی آن می‌توانید برنامه‌های مرتبط به آن را مشاهده کنید. هر کدام که Unc0ver را نمایش داد، انتخاب نمایید و روی گزینه Trust بزنید.

۳- برنامه Unc0ver را باز کنید و روی گزینه Jailbreak بزنید. منتظر باشید تا پروسه جیلبریک انجام شود. چندین بار ممکن است دستگاه شما ریبوت شود که باید درخواست ریبوت را تایید نمایید. پس از ریبوت دستگاه مجدد برنامه را باز کنید و روی Jailbreak بزنید. پس از چند بار ریست برنامه Cydia در صفحه اصلی شما نمایش داده می‌شود یا پیغام jailbreak completed در برنامه نمایش داده می‌گردد.

iOS 12.4جیلبریک iOS12حرفه‌ای