آموزش دانلود بازی و برنامه بالای ۲۰۰ مگابایت با اینترنت سیم کارت در آیفون

یکی از محدودیت‌های غیر قابل درک iOS در عصر امروز، محدودیت دانود بازی و برنامه با اینترنت سیم کارت است. شما مدت‌ها نمی‌توانستید اپلیکیشینی را با حجم بیشتر از ۱۵۰ مگابایت با اینترنت سیم کارت دریافت کنید که البته چندی پیش به ۲۰۰ مگابایت افزایش یافت. البته روش‌هایی برای دور زدن این محدودیت وجود داشت اما در شرایط عادی این کار امکان پذیر نیست. به خصوص اگر بسته‌های نامحدود و سرعت اینترنت سیم کارت شما خوب باشد، این محدودیت آزار دهنده است. به هر حال این محدودیتی می‌باشد که توسط اپل در کالیفرنیا طراحی شده است _Designed by Apple in California_. در نهایت در iOS 13 اپل به این محدودیت پایان داد و شما در این سیستم عامل می‌توانید بازی و برنامه‌ها را با هر حجمی دانلود کنید.

گزینه جدید دانلود با اینترنت سیم کارت در iOS 13

در iOS 13 زمانی که شما سعی می‌کنید بازی یا برنامه‌ای را با حجم بیشتر از ۲۰۰ مگابایت دریافت کنید، یک پنجره باز می‌شود که دو گزینه دارد. گزینه اول که در تصویر بالا مشخص می‌باشد، دانلود با وای-فای (Download on Wi-Fi) است و با انتخاب آن، زمانی که به وای-فای متصل شوید اپلیکیشن دانلود می‌شود. با انتخاب گزینه دانلود (Download)، اپلیکیشن با اینترنت سیم کارت یا همان اینترنت سلولار دانلود می‌شود. ما همچنین یک گزینه جدید در تنظیمات داریم که به طور کلی این پنجره را حذف خواهد کرد و در بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

دانلود بازی و برنامه بیش از ۲۰۰ مگابایت روی آیفون

۱- به برنامه تنظیمات _Settings_ بروید.

۲- به iTunes & App Store بروید.

۳- به پایین صفحه بروید تا به قسمت App Downloads برسید.

۴- با انتخاب آن چهار گزینه را مشاهده می‌کنید.

Always Allow: با انتخاب این گزینه بدون در نظر گرفتن حجم، تمامی بازی و برنامه‌ها دانلود می‌شوند و هیچ تاییدیه از شما خواسته نمی‌شود.

Ask If Over 200MB: اگر بالای ۲۰۰ مگابایت بود، ابتدا بپرس. با انتخاب این گزینه با همان پنجره‌ای که در بخش قبلی توضیح داده شد، مواجه می‌شوید.

Ask First: با انتخاب این گزینه، بازی یا برنامه هر حجمی باشد از شما تاییدیه خواسته می‌شود.

مبتدی
  • کافه گیم

    ممنون از این مطلب کاربردی