هری پاتر – تالار اسرار [جلد دوم]

بدون شک همه‌ی شما با هری پاتر آشنایی دارید، هر چند که کتاب آن را نخوانده و یا فیلم‌های ساخته شده را ندیده باشید. این رمان به دست جوان کتلین رولینگ یا همان جی.کی.رولینگ نوشته شده است که در سبک فانتزی و خیال پردازی است. طبق آخرین آماری که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد این مجموعه رمان بیش از ۴۵۰ ملیلیون جلد فروش داشت و به ۶۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده بود. ۴ جلد آخر این مجموعه رمان رکورد سریع‌ترین فروش کتاب تاریخ را به خود اختصاص داده است. مجموعه فیلم هری پاتر نیز پرفروش‌ترین مجموعه فیلم سینمایی تاریخ سینما است.

نسخه‌های تایپی این کتاب بسیار محدود هستند و به خاطر استفاده از فونت‌های دستکاری شده امکان استخراج متن از آن‌ها وجود ندارد. برای همین این مجموعه به طور کامل توسط اپل خوره تایپ شده است و سعی می‌شود هر دو هفته یکبار، جلد‌های بعدی آن نیز در دسترس شما عزیزان قرار بگیرد. اگر تا کنون از کتاب‌های ePub استفاده نکرده‌اید پیشنهاد می‌شود برای یک بار هم که شده از این فرمت استفاده کنید تا سهولت در استفاده از آن را ببینید.

قسمتی از متن جلد دوم کتاب هری پاتر – تالار اسرار: وقتی که آن‌ها به دفترتاریک لاکهارت رسیدند، روی دیوار اطاق چیزهایی را دیدندکه سراسیمه مشغول تکان خوردن‌اند. هاری نگاه کرد دید که تعدادی ازعکس‌های لاکهارت است که موهای سرش لوله شده ومدام به اینطرف وآن طرف میرند و دست آخر هم از نظر ناپدید می‌شوند. لاکهارت حقیقی، شمع هایی که روی میزش قرارداشتند روشن کر د ورفت آن عقب ایستاد. دمبل دور خانم نوریس را روی سطح صیقلی گذاشت و شروع به معاینه‌ی آن کرد. هاری، رون، و هرمیون نگاه پر تنشی بایکدیگر رد و بدل کردند و بعد توی صندلی‌های خودشون فرو رفتند و مشغول تماشای صحنه شدند. البته طوری نشسته بودند که صورتشان درتاریکی قرارگیرد.

می‌توانید جلد دوم کتاب هری پاتر با نام تالار اسرار را از لینک زیر و سرور اختصاصی اپل خوره دریافت نمایید. همچنین با زدن روی این لینک می‌توانید به سایر جلدهای این کتاب دسترسی داشته باشید.

دانلود جلد دوم رمان هری پاتر – تالار اسرار

آموزش انتقال و استفاده کتاب در آیفون و آیپد

دانلود نرم افزار Moon+ Reader Pro برای خواندن کتاب در دستگاه‌های اندرویدی

رمانهری پاتر