Hala

Hala نام یک دختر مسلمان است که در نوجوانی بین خواسته‌های شخصی و الزامات خانواده درگیر است. فیلم Hala روایتگر داستان زندگی یک نوجوان ۱۷ ساله پاکستانی-آمریکایی است که سال آخر دبیرستان را می‌گذراند. او با توجه به فضای خانوادگی خود در روابط و حرف زدنش بسیار محتاط می‌باشد اما وجود وی پر از پاردوکس است. Hala یکی از عناوین اختصاصی سرویس اپل تی‌وی + است.

وی بین دو فرهنگ کاملا متفاوت گیر افتاده است، او در یک لحظه مطیع است و در لحظه‌ی دیگر ماجراجو، یک لحظه بی رحم و یک لحظه مهربان و عمده فراقت خود را در حومه شهر مشغول بازی با اسکیت بورد است.

نقش Hala را جرالدین ویسواناتان (حضور در فیلم بازدارندگان) استرالیایی بازی کرده است. در این فیلم ستارگانی همچون جک کیلمر (بچه‌های خوب)، گابریل لونا (نابودگر: سرنوشت تاریک) و پوربی جاشی (پارک مترو) حضور دارند.

شما می‌توانید فیلم Hala را به همراه زیر نویس فارسی هماهنگ، با لینک مستقیم از سرورهای اختصاصی ما به صورت رایگان دانلود نمایید. این سریال با انکود X265 قرار گرفته است که نسبت به انکود X264 کیفیت بالاتر و حجم بسیار پایین‌تری دارد. شما می‌توانید در ادامه تریلر فیلم را نیز مشاهده نمایید.

دانلود فیلم Hala – هالا به صورت رایگان با لینک مسقیم

۱۰bit 720p x265 WEB-DL 6CH PSA – حجم: ۵۷۳ مگابایت

دانلود با زیرنویس فارسی هماهنگ چسبیده (متاسفانه مجبور به حذف لینک دانلود شدیم🙏)

 

درام