Forza Street: Tap to Race

کنترل ماشین‌های مسابه خیابانی در نوک انگشتان شماست! از برنده شدن بین ماشین‎های رویایتان لذت ببرید. یک رویداد را انتخاب کنید، از کالکشن خودروی خود ماشین مورد نظرتان را برگزنید و در Forza Street: Tap to Race به یک اسطوره بدل شوید.

شما در این بازی می‌توانید کالکشنی از ماشین‌های کلاسیک تا اسپرت و ابر خودروها داشته باشید. گرافیک Forza Street فوق‌العاده می‌باشد و به جزئیات در آن بسیار توجه شده است.

کنترلرهای ساده بازی باعث می‌شوند تمرکز شما روی موارد دیگر باشد؛ زمان بندی بنزین، ترمز به موقع و ارتقای ماشین می‌توانند کلید شما برای پیروز باشند. تصاویر سه بعدی و خیره کننده Forza Street: Tap to Race می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

شما می‌توانید کنترلرهای بازی را سفارشی کنید و به سبک و سیاق خودتان ماشین را هدایت کنید. رویدادهای بسیاری در پیش روی شما هستند و می‌توانید در هر زمان از ماشین مورد علاقه در کالکشنتان در مسابقه‌های خیابانی استفاده کنید.

در بازی Forza Street بیش از ۵۰ خودروی مختلف از کمپانی‌های مختلف حضور دارند که همگی قابلیت شخصی سازی و ارتقا را دارند. این ماشین‌ها از برندهای سوپراسپرت لامبورگینی و مک لارن، خودروهای عضلانی آمریکایی شورلت و دوج، خودرهای اسپرت پورشه و BWM، ماشین‌های خیابانی نیسان و فورد و … تشکیل شده‌اند.

این بازی به صورت رایگان از اپ استور در دسترس است و می‌توانید تریلر آن را هم در ادامه مشاهده کنید.

ورژن: ۳۳.۰.۱۲

حجم: ۲ GB

سازگاری: نیاز به iOS 10 و بالاتر. ساگار با آیفون ۵s، آیپد ایر، آیپد مینی ۲ و دستگاه‌های جدیدتر

بازی رایگانیونیورسال