تریلر فصل سوم و آخر سریال Dickinson منتشر شد

سریال Dickinson قطعا یکی از عناوین برتر سرویس اپل تی‌وی پلاس است. اگر جزء دنبال کنندگان این سریال هستید شاید پایان زودرس آن برای شما خوشایند نباشد و شاید هم از انتشار فصل سوم Dickinson خوشحال شوید.

طبق اعلام رسمی اپل، سریال کمدی آناکرونیستی دیکینسون، با فصل سوم خود به پایان می‌رسد. با این خبر اپل تریلر فصل سوم سریال، و همچنین زمان انتشار آن را اعلام کرد؛ جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ فصل سوم سریال Dickinson منتشر می‌شود.

همچنین بخوانید:

در فصل سوم سریال، امیلی دیکنسون، در برهه زندگی خود است. اما برخی از مسائل وجود دارند که باید همزمان به آن‌ها بپردازد که شامل جنگ داخلی شدید و مشکلات درون خانوادگی می‌گردد. در حالی که امیلی تلاش می‌کند راهی برای هنر، جهت زنده نگه داشتن امید پیدا کند، با یک سوال سخت روبرو می‌گردد: آیا آینده می‌تواند بهتر از گذشته باشد؟

در ۱۴ آبان سه قسمت از سریال منتشر می‌شود و هفت قسمت بعدی، به صورت هفتگی هر جمعه عرضه می‌گردند.

آلنا اسمیت، خالق سریال دیکینسون درباره این سریال گفته است:

زمانی که برای ساختن دیکینسون تصمیم گرفتم، این سریال را یک سفری سه فصله تصور کردم که داستان اصلی بزرگ‌ترین شاعر زن آمریکا را به روشی کاملا جدید بیان می‌کرد و اهمیت و طنین امیلی را برای جامعه امروز ما مشخص می‌نمود. در محال‌ترین رویاهای خود هم نمی‌توانستم تصور کنم ساختن این سریال چنین تجربه غنی و رضایب بخشی باشد و شادی باور نکردی این بود که داستان امیلی را به همراه هایلی و بازیگران و عوامل درخشان پرشورمان، بازگو کنیم.

شما می‌توانید تریلر فصل سوم این سریال را در بالا مشاهده کنید و زمان عرضه فصل پایانی، برای دانلود قسمت‌های سریال Dickinson صورت رایگان، با اپل خوره همراه باشید. برای دانلود رایگان سریال با لینک مستقیم به این لینک مراجعه کنید.

Dickinsonاپل تی‌وی+