بابا لنگ دراز

تقریبا همه ما کارتون بابا لنگ دراز را حداقل به اسم می‌شناسیم. یک انیمه ژاپنی موفق که در سال ۱۹۹۰ میلادی بر اساس رمانی با همین نام، نوشته جین وبستر، ساخته شد. داستان بابا لنگ دراز در قالب یک داستان دنباله دار در یک مجله آمریکایی منتشر میشد. سرانجام این داستان به طور کامل در قالب یک رمان در سال ۱۹۱۲ میلادی منتشر که تبدیل به موفقترین نوشته جین وبستر شد.

این داستان نامه‌های جودی آبوت به یک مرد خیر و ثروتمند است که تا به حال وی را ندیده است. انیمه جودی آبوت که در ایران بسیار مشهور است تنها فیلم یا برنامه تلوزیونی ساخته شده بر اساس این رمان نیست. اولین فیلم ساخته شده اثری صامت با بازی مری پیکفورد بود و آخرین آن نیز یک فیلم ساخته کره جنوبی است. این اثر در قالب یک داستان زیبا مشکلات فرزندان بی‌سرپرست را بیان می‌کند و به مشکلات زنان در جامعه می‌پردازد.

بخشی از متن کتاب:
بابا لنگ دراز
این نامه را میخواهم خیلی کوتاه بنویسم.چون حتی با دیدن قلم هم شانه هایم درد میگیرد.تمام روز سرکلاس از درس های استادها یادداشت برداشتن و تمام شب، اثری جاویدان نوشتن برای آدم خیلی زیاد است.
جشن فارق التحصیلی سه هفته پس از چهارشنبه‌ی بعدی است. به نظرم بهتر است بیایید و با من آشنا شوید. اگر نیایید ازتان بیزار میشوم! جولیا از آقای جروی دعوت کرده برای اینکه خویشاوندش است.سالی از جیمی مک براید دعوت کرده برای اینکه برادرش است. اما من از کی دعوت کنم؟ فقط شما و خانم لیپت هستید و من نمیخواهم اورا دعوت کنم.
تورا خدا بیایید.

با یک دنیا محبت و با انگشت هایی که درد میکند،جودی

دانلود رمان با لینک مستقیم از سرور اختصاصی اپل خوره

آموزش انتقال و استفاده کتاب در آیفون و آیپد

دانلود نرم افزار Moon+ Reader Pro برای خواندن کتاب در دستگاه‌های اندرویدی

رمان
  • سعید روانبخش

    سلام
    سپاس بابت کتابهایی که تو سایت قرار دادین.اگر امکانش هست کتاب های صوتی رو بیشترش کنین.
    متشکرم

      • سعید روانی

        سپاسگذارم.
        ممنونم بابت پاسخ دهی سریعتون