آیفون ۴۵۰ میلیون تومانی با طراحی الهام گرفته از سایبرتراک تسلا

به احتمال زیاد آیفون را با پوشش چرم و فلزات گرانبها در فضای مجازی دیده‌اید و همه آن‌ها با قیمت‌های سرسام آوری به فروش می‌رسند. خاویار یا همان Caviar یکی از کمپانی‌هایی است که آیفون و سایر لوازم الکترونیکی را در نسخه‌های سفارشی عرضه می‌کند. این بار خاویار کار متفاوتی انجام داده و یک آیفون با طراحی صنعتی، که از ماشین سایبرتراک تسلا الهام گرفته را رونمایی کرده است.

این گوشی که Cyberphone نام دارد یک آیفون ۱۱ پرو با پوشش تیتانیوم PVD است. قاب پشتی این دستگاه بسیار شبیه به SUV تسلا است و المان‌های طراحی به خوبی حس می‌شوند.

این دستگاه با حکاکی منحصر به فرد و چهره صنعتی یک گوشی خاص است اما از نظر من حتی برای آدم‌های پولدار هم گزینه خوبی نیست مگر کسی که صاحب یک سایبرتراک بوده و قصد ست کردن داشته باشد!

یکی از یوتیوبرهای معروف به سراغ این دستگاه رفته و آن را از بسیاری از جهات نقد کرده است که ویدیو آن در بالا قابل مشاهده است. شاید بتوان گفت تنها نقطه قوت این گوشی گران قیمت مقاومت بالا در برابر خط و خش می‌باشد، چون به دلیل طراحی خاص آن حتی رفتن به صفحه اصلی گوشی هم سخت است! تیتانیم و طراحی با لبه‌های تیز کار با آن را سخت می‌کند و وقتی گوشی را در دست می‌گیرید حجیم بودن آن احساس می‌شود.

در واقع گوشی که که در ویدیو دیده می‌شود نسخه ۷ هزار دلاری این محصول است. کمپانی خاویار سه مدل از آیفون ۱۱ پرو Cyberphone طراحی و تولید کرده است؛ Cyberphone Lite, Cyberphone و Cyberphone Billionaire. این گوشی‌ها به تعداد محدود و فقط ۹۹ عدد تولید و عرضه می‌شوند.  مدل پایه آن ۶۹۱۰ دلار و گران‌ترین آن با قیمت ۱۹۹۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

همچنین بخوانید:

 

آیفون 11 پروآیفون 11 پرو مکسآیفون 2019