Crash Bandicoot: On the Run ؛ اکتیویژن کراش باندیکوت را به موبایل می‌آورد

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اکتیویژن یعنی کراش باندیکوت بعد از ۷ سال در حاشیه بودن، در سال ۲۰۲۰ توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. چندی پیش اکتیویژن Crash Bandicoot 4: It’s About Time را معرفی کرد که در ۱۱ مهر ماه سال جاری برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی عرضه می‌گردد.

اخیرا یک اطلاعیه دیگر مربوط به بازی محبوب کراش منتشر شده که برای علاقمندان بازی‌های موبایل است. بازی جدید کراش باندیکوت توسط King ساخته شده است که همان توسعه دهنده بازی محبوب Candy Crush Saga است. همانطور که احتمالا برخی از شما بدانید، کینگ مدت‌ها پیش توسط اکتیویژن-بلیزارد خریداری شد و این یکی از مهمترین پروژه‌ها از زمان Candy Crush است.

این بازی که Crash Bandicoot: On the Run! نام دارد یک بازی دونده بی‌پایان همانند Temple Run است. این بازی در حال حاضر برای پیش ثبت نام در گوگل پلی در دسترس است و به زودی در دسترس کاربران iOS هم قرار خواهد گرفت.

درست مانند هر بازی دونده بی پایان دیگر، شما با شخصیت‌های مختلف محبوب خود به بازی می‌پردازید و با کشیدن و پرش به اهداف مورد نظر می‌رسید. همچنین کینگ نبردهایی را با غول‌های مختلف طراحی کرده که در صورت پیروز شدن پاداش‌هایی را به کاربر می‌دهد.

علاوه بر این بازی Crash Bandicoot: On the Run حالت چند نفره را دارد که در آن چند بازیکن به صورت غیرهمسان می‌توانند به هم بپیوندند. اطلاعات دقیقی درباره زمان عرضه آن وجود ندارد اما نباید زیاد با آن فاصله داشته باشیم. شما می‌توانید تریلر این بازی جذاب را در بالا مشاهده کنید.