Call of Duty: Mobile

اگر طرفدار بازی‌های نبرد رویال و تیراندازی اول شخص همانند PUBG و Fortnite هستید، یک بازی جدید برای شما منتشر شده است. Activision و Tencent بازی Call of Duty Mobile را منتشر کرده‌اند. یک بازی که به طور انحصاری برای تلفن‌های همراه طراحی شده و برخی از نقشه‌های Call of Duty: Black Ops و Modern Warfare در آن طراحی شده است.

جدا از برخی نقشه‌های خاطره انگیز، در Call of Duty®: Mobile نقشه‌های اختصاصی نیز برای بازی بقا صد نفره وجود دارند. اگر به کشتن زامبی‌ها نیز علاقه دارید، این حالت در بازی تعبیه شده است. در کل Call of Duty: Mobile دارای ۵ حالت چند نفره Team Deathmatch, Hardpoint, Domination و Frontline می‌باشد.

این بازی بیش از شش ماه به صورت آزمایشی عرضه شده بود. در مقایسه با PUBG و Fornite، بازی Call of Duty Mobile از نظر گرافیک و گیم پلی به طور قابل توجهی بهتر است.

Call of Duty®: Mobile به صورت رایگان در دسترس است، البته پرداخت درون برنامه‌ای دارد. حجم این بازی بیش از ۱.۵ گیگابایت است و با آیفون ۵s، آیپد ایر، آیپد مینی ۲ و دستگاه‌های جدیدتر سازگار است.

ورژن: ۱.۰.۸

حجم: ۱.۵ گیگابایت

سازگاری: نیاز به iOS9 و بالاتر. ساگار با آیفون ۵s، آیپد ایر، آیپد مینی ۲ و دستگاه‌های جدیدتر

 

آنلاینبازی رایگانیونیورسال
  • shervin

    سلام حجم بازی زیاده می خوام از طریق لپتاپ بازی را دانلود کنم و انتقال بدم داخل گوشی از کجا می توانم بازی را به صورت خام در لپتاپ دانلود کنم شما هم لینکی قرار ندادین

    • پیمان عزیزی

      سلام
      اگه میخواید اینجوری نصب کنید که باید بازی کرک باشه
      برای نصب بازی کرک هم باید گوشیتون جیلبریک باشه و امکان آپدیت بازی مستقیما نیست و هر بار باید کل فایل رو دانلود کنید
      از سوی دیگه احتمال داره این بازی اصلا کرک نشده باشه و یا قسمت آنلاینش کار نکنه
      پس پیشنهاد میکنم حتما از طریق خود دستگاه دانلئد کنید.