کالبد شکافی اپل واچ سری ۷ : باتری بزرگتر و فناوری جدید صفحه نمایش

با عرضه اپل واچ سری ۷ در بازار، تیم iFixit به سراغ کالبد شکافی این محصول رفته است که اطلاعات دقیقی از سخت افزار این ساعت هوشمند برای ما به همراه دارد. در این کالبد شکافی، مشکل احتمالی که منجر به تاخیر در عرضه اپل واچ سری ۷ شده نیز مشخص می‌گردد.

اولین مسئله‌ای که با نگاه کردن به داخل اپل واچ سری ۷ مشخص می‌شود، نبود پورت عیب یابی است. ظاهرا اپل به جای آن، از یک رابط بی‌سیم ۶۰ گیگاهرتز استفاده می‌نماید.

همچنین بخوانید:

مانند سری آیفون ۱۳، اپل از فناوری لمسی درون سلولی استفاده کرده است. این تغییر باعث می‌شود اپل به جای دو کابل، از یک کابل انعطاف پذیر برای صفحه نمایش استفاده نماید. تیم iFixit احتمال می‌دهد که همین مسئله باعث تاخیر در عرضه اپل واچ سری ۷ شده است، چون فناوری صفحه نمایش پیچیده‌تر از همیشه می‌باشد.

در حالی که اعداد ارائه شده از سوی اپل برای عمر باتری اپل واچ سری ۷ مانند نسل قبلی می‌باشد، از باتری‌های بزرگتری در این محصول استفاده شده است. مدل ۴۱ میلی متری از باتری ۱.۰۹۴ وات بهره می‌برد که تقریبا ۶.۸ درصد ظرفیت بیشتری نسبت به مدل ۴۰ میلی متری نسل قبلی دارد. این افزایش ظرفیت باتری در مدل بزرگتر ۱.۶ درصد می‌باشد.

تیم iFixit برای تعمیر پذیری این دستگاه ۶ از ۱۰ داده که به خاطر ساختار ماژولار و سهولت نسبی برای تعویض صفحه نمایش و باتری است.

اپل واچاپل واچ 2021اپل واچ 7اپل واچ سری 7