اپل واچ سری ۷ می‌تواند میزان قند خون را تشخیص دهد

اپل واچ نسل بعد که احتمالا اپل واچ سری ۷ نام دارد به حسگر اندازه گیری قند خون مجهز خواهد شد. در حال حاضر حاضر گجت‌های پوشیدنی زیادی در بازار وجود دارند اما هیچ کدام امکان اندازه گیری میزان قند خون را ندارند.

اپل با استفاده از یک سنسور نوری می‌تواند از روشی غیرتهاجمی میزان قند خون را اندازه گیری کند. روش‌های مرسوم تهاجمی دردناک هستند و امکان ابتلای فرد به بیماری‌های عفونی را افزایش می‌دهند. گزارش منتشر شده از رسانه کره‌ای ET News گفته که این امکان به گلکسی واچ ۴ سامسونگ و همچنین اپل واچ سری ۷ اضافه خواهد شد. به گفته این منبع، اپل در حال حاضر مشغول انجام تست‌های لازم برای رساندن این قابلیت به مرحله تجاری سازی است.

همچنین بخوانید: اپل واچ در آینده به دوربین زیر صفحه نمایش مجهز خواهد شد

اپل از اولین شرکت‌هایی بود که قابلیت الکتروکاردیوگرام را با قیمت مناسب به مصرف کنندگان ارائه داد. از آن زمان گجت‌های پوشیدنی رقبا از جمله سامسونگ با قابلیت به مشابه به بازار عرضه شدند. طی چند سال گذشته ما چندین بار شایعه اضافه شدن این قابلیت به اپل واج را داشته‌ایم. این شایعه اولین بار در سال ۲۰۱۷ مطرح شد و اگر اپل واقعا بتواند این قابلیت را به اپل واچ اضافه کند، تقریبا یک انقلاب در این حوزه رخ می‌دهد و اپل واچ به طور چشمگیری فروش بیشتری را تجربه خواهد کرد چون طیف گسترده‌ای از مشتریان جدید که از دیابت رنج می‌برند را پوشش می‌دهد.

اپل واچاپل واچ 2021اپل واچ 7اپل واچ سری 7