توقف تولید اپل واچ سری ۶ ؛ سری ۳ و SE همچنان در دسترس

حدود یک سال پیش اپل یک ساعت هوشمند به نام اپل واچ سری ۶ را معرفی کرد و کاربران بسیاری را متقاعد نمود که برای آن ۴۰۰ دلار پرداخت کنند. اما با معرفی اپل واچ سری ۷، تولید سری ۶ به پایان رسید و دیگر این ساعت هوشمند از سوی اپل به فروش نمی‌رسد.

به زودی نیز موجودی این ساعت هوشمند در فروشگاه‌های مختلف به پایان می‌رسد و دیگر شما نمی‌توانید اپل واچ سری ۶ آکبند تهیه نمایید.

البته اپل واچ سری ۷ تنها ساعت هوشمند اپل نخواهد بود که در حال حاضر تولید و به بازار عرضه می‌شود. برخلاف اپل واچ سری ۶، اپل واچ SE و همچنین اپل واچ سری ۳، حداقل تا سال آینده تولید خواهند شد.

اپل واچ سری ۳ در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد و خبری از ECG، تشخیص سقوط، قطب نما یا سنسور اکسیژن در آن نیست. اما قیمت ۱۹۹ دلاری که در سال ۲۰۱۹ برایش تعیین شد، آن را گزینه‌ای وسوسه انگیز برای خریداران می‌کند. البته در آن سوی مرزها و فروشگاه‌هایی مثل آمازون، تخفیف‌های مناسبی برای این مدل از اپل واچ در نظر می‌گیرند که کاربران بسیاری را مجاب به خرید می‌نماید.

همچنین بخوانید:

با وجود مشارکت بزرگ سامسونگ و گوگل و معرفی Wear OS 3.0، اپل همچنان به فروش ساعت‌های نسبتا قدیمی خود نیز باور دارد و ساعت ۴ سال پیش را همچنان تولید می‌کند.

این اطمینان با کاهش نیافتن قیمت اپل واچ SE بیشتر مشخص می‌شود که مدل پایه آن همچنان با پرداخت ۲۷۹ دلار در دسترس است.

اپل واچ سری ۳ و اپل واچ سری ۶، از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند. اپل واچ SE با قطب نما، تشخیص سقوط و صفحه نمایش همیشه روشن همراه است اما سنسورهای پیشرفته‌ای مانند ECG و اکسیژن خون را ندارد.

اپل واچاپل واچ 2020اپل واچ 2021اپل واچ 7اپل واچ SEاپل واچ سری 3اپل واچ سری 6اپل واچ سری 7