طرح احتمالی از هدست واقعیت افزوده/مجازی اپل

اخیرا رندرهایی از هدست واقعیت افزوده/مجازی اپل منتشر شد که بسیار ابتدایی و ساده بودند. با این حال یک طراح بر مبنای این رندرها یک طرح با جزئیات ارائه داده که عالی به نظر می‌رسد.

رندرها تا کنون طرح‌های دو بعدی بودند که فقط نمای جانبی را ارائه می‌دادند. طرح منتشر شده از سوی Antonio De Ro‌، بر اساس همین رندرها است اما هدست واقعیت افزوده/مجازی اپل را از زوایای مختلف نشان می‌دهد. طرح ارائه شده از سوی این طراح، دور از ذهن نیست و شاید محصول نهایی بسیار شبیه به آن باشد. این رندر نام هدست اپل را Apple View گذاشته و عاصری مانند هدبند لاستیکی و سازگاری با محصولات اپل را ارائه داده است. انتظار می‌رود عینک واقعیت افزوده/مجازی اپل ۳۰۰۰ دلار قیمت داشته باشد.

این دستگاه با امکانات خود یک تصویر تلفیق شده از دنیای مجازی و واقعی را از طریق نمایشگرهای درون هدست به کاربر نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: دانلود و معرفی برنامه Voicemod Clips: Voice Changer

طبق گزارشات منتشر شده، اپل به طور مخفیانه با TSMC بر روی نمایشگرهای میکرولد کار می‌کند که برای عینک یا هدست اپل است. پنل‌های میکرولد کیفیت و همچنین مصرف انرژی بهتری نسبت به صفحه نمایش‌های اولد سنتی دارند. این محصول در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و ممکن است سال‌ها تولید انبوه آن طول بکشد. بر اساس شایعات فعلی، اپل امکان قرار گرفتن لنزهای طبی را نیز در هدست خود فراهم می‌سازد.

از سایر اطلاعات این هدست می‌توان به داشتن دستگاه کنترلی خارج از هدست اشاره کرد که احتمالا روی انگشت فرد قرار می‌گیرد. این دستگاه از یک دکمه مانند تاج دیجیتال اپل واچ نیز بهره می‌برد. یک گزارش ادعا کرده بود که این هدست ۱۰۰۰ دلار قیمت اما در گزارش دیگری قیمت این محصول حدود ۳۰۰۰ دلار اعلام شد. اگر گزارش دوم درست باشد، هدست واقعیت افزوده/مجازی اپل برای بازارهای خاص طراحی شده و فروش محدودی خواهد داشت.

اپل گلسعینک اپلهدستواقعیت افزودهواقعیت مجازی