گزارش: عرضه هدست واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۲۲، عینک واقعیت افزوده در ۲۰۲۳

طبق گزارش جدید منتظر شده از سوی The Information، اپل هدست واقعیت افزوده خود را در سال ۲۰۲۲ و عینک واقعیت افزوده‌اش را در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌کند.

طبق این گزارش، مدیران اپل در جلسه داخلی اکتبر ماه در مورد زمان معرفی هدست و عینک AR این شرکت صحبت کرده‌اند. این جلسه توسط مایک راکول رهبری شد، فردی که مسئول واقعیت افزوده و واقعیت مجازی اپل است. این جلسه در سالن استیو جابز با حضور هزار کارمند اپل برگزار شد.

بازه زمانی مطرح شده در این گزارش کاملا متفاوت با چیزی است که مینگ-چی کو گفته است. به گفته مینگ-چی کو عینک واقعیت افزوده اپل امسال به تولید عمده می‌رسد و سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

ما کدهای زیادی را در iOS 13 داشتیم که به عینک اپل اشاره داشتند و کمی باور اینکه این محصول در سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود، سخت است. این کدها می‌تواند تایید کننده این باشد که اپل به همین زودی‌ها قصد معرفی و عرضه عینک واقعیت افزوده خود را دارد و تا یک سال آینده باید منتظر آن باشیم.

ممکن است زمان گفته شده در این گزارش برای رونمایی از نسل بعدی عینک Augmented Reality اپل باشد. انتظار می‌رود که اولین نسل عینک اپل برای پردازش به آیفون متکی باشد. ما همچنین گزارش دیگری داشتیم که اپل برای عینک واقعیت افزوده خود با کمپانی Valve همکاری می‎‌کند.

همچنین بخوانید:

عینک اپل : ویژگی‌ها، انتظارات و زمان عرضه

عینک اپلهدستواقعیت افزودهواقعیت مجازی