مک بوک ایر ۲۰۲۰ ؛ عملکرد ۲ برابر بهتر و قیمت مناسب

اپل به تازگی مک بوک ایر خود را با پردازنده سریعتری از اینتل و یک کیبورد با مکانیسم قیچی به روز کرده و قیمت آن فقط ۹۹۹ دلار می‌باشد.

به لطف پردازنده نسل ۱۰ جدید اینتل، اپل ادعا می‌کند که سری مک بوک ایر ۲۰۲۰ نسبت به نسل قبلی دو برابر سریع‌تر شده است. این اولین باری می‌باشد که اپل پردازنده چهار هسته‌ای را در مک بوک ایر قرار داده است. پردازنده Core i7 اینتل با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز که با فناوری توربو بوست تا ۳.۸ گیگاهرتز می‌رسد، در این مک بوک ایر استفاده شده است. با توجه به اضافه شدن دو هسته جدید، اپل ادعا می‌کند که مک بوک ایر ۲۰۲۰ عملکردی دو برابر سریعتر نسبت به نسل قبلی دارد. همچنین از یک پردازنده گرافیکی Iris Plus اینتل استفاده شده که عملکرد GPU را تا ۸۰ درصد بهتر کرده است.

مجیک کیبورد جایگزین کیبورد پروانه‌ای نسل قبل شده که مشکلاتی را برای کاربران به همراه داشت. مجیک کیبورد همان صفحه کلیدی است که برای اولین بار در مک بوک پرو ۱۶ اینچی شاهد آن بودیم.

مک بوک ایر جدید با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت تا ۲ ترابایت در دسترس است. از امکانات دیگر مک بوک ایر ۲۰۲۰ می‌توان به تراشه امنیتی T2، تاچ آیدی، صحفه نمایش رتینا، میکروفون سه گانه، بلندگوهای استریو پیشرفته، پورت تاندربولت ۳ و … اشاره نمود. با وجود پیشرفت‌های مختلف، مک بوک ایر جدید با قیمت ٩٩٩ دلار به فروش می‌رسد.

همچنین بخوانید:

مک بوک ایرمک بوک ایر 2020