AirPods 2 در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شود

اپل قصد دارد AirPods 2 را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ با ویژگی‌های جدید نظارت بر سلامت عرضه کند. این ادعایی است که در یک گزارش جدید مطرح شده است. اولین نسل AirPods بیش از ۲ سال پیش معرفی شد و شایعات برای عرضه یک مدل جدید چندین ماه است که به راه افتاده‌اند اما قطعا ما باید در ماه‌های آینده منتظر نسل بعدی این دستگاه باشیم.

اولین نسل AirPods یک تجربه موفق برای اپل بود اما طی دو سال گذشته تیم‌های تحقیق و توسعه اپل تمرکز خود را بر روی اضافه کردن ویژگی‌های نظارت بر سلامتی به AirPods نموده‌اند. جاه طلبی‌های اپل در حوزه سلامت بر هیچکس پوشیده نیست. این کمپانی در سال ۲۰۱۸ اپل واچ سری ۴ را معرفی کرد که دارای یک الکتروکاردیوگرام تک لیدی بود و حتی جان افراد را نجات داد. این شرکت همچنان در این مسیر گام برمیدارد و سعی می‌کند با محصولات خود به مردم برای مدیریت سلامتیشان کمک کند.

طبق گزارشی که Digitimes از منابع مرتبط به اپل منتشر کرده است، اپل برای AirPods 2 نیز ویژگی‌های در جهت نظارت بر سلامتی قرار می‌دهد اما هیچ جزئیات بیشتری دراین باره ذکر نشده است. البته با توجه به سایز کوچک AirPods و محدودیت فضا، بعید به نظر می‌رسد که ویژگی پیشرفته‌ای به AirPods نسل بعدی در این حوزه اضافه شود. با این حال در سال ۲۰۱۸ نیز گزارشاتی مبنی بر تمرکز اپل بر ویژگی‌های نظارت بر سلامتی منتشر شد.

AirPodsAirPods 2