عکس منتشر شده از مک بوک پرو ۲۰۲۱ با ناچ

شایعات مربوط به حضور ناچ در مک بوک پرو ۲۰۲۱ در حال افزایش هستند. یک تصویر به تازگی منتشر شده که ادعا می‌گردد مربوط به مک بوک پرو آینده است و در آن ناچ یا بریدگی صفحه نمایش در بالای صفحه دیده می‌شود. در این بریدگی صفحه نمایش مک بوک پرو ۲۰۲۱، دوربین فیس تایم، میکروفون و حسگر نور محیط قرار گرفته است. با این حال به نظر می‌رسد که تاچ آیدی همچنان در مک بوک حضور دارد.

به نظر می‌رسد صفحه نمایش بدون حاشیه این مک بوک پرو، تقریبا بدون حاشیه طراحی شده است. تشخیص اینکه عکس منتشر شده واقعی است یا خیر، بسیار دشوار می‌باشد. اما شایعات مربوط به حضور ناچ در مک بوک پرو به یکباره افزایش یافته‌اند و شاید اپل در حرکتی تقریبا غیرمنطقی روی به استفاده از ناچ در مک بوک پرو بیاورد مگر اینکه حاشیه‌های صفحه نمایش به طور کلی حذف شوند.

حضور بریدگی صفحه نمایش در مک بوک پرو می‌تواند اپل را قادر سازد از یک دوربین بزرگتر برای فیس تایم استفاده کند که کیفیت بهتری را به همراه دارد. بر خلاف آیفون، حضور ناچ در مک نمی‌تواند چندان منجر به حواس پرتی شود، چون فضای بسیار کمی را نسبت به کل صفحه نمایش اشغال می‌کند.

اپل از مک بوک پرو M1X در رویداد Unleashed رونمایی می‌کند. این رویداد ۲۶ مهر ماه برگزار می‌گردد و انتظار می‌رود در آن مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی با طراحی جدید، بدنه باریک‌تر و سبک‌تر، پنل صفحه نمایش mini-LED، اسلات کارت حافظه SD، پورت HDMI و شارژر مگ سیف رونمایی گردد.

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک محصولات مورد انتظار در این رویداد را بشناسید و با خواندن این مطلب، نحوه مشاهده رویداد به صورت زنده را فرا بگیرید.

مک بوک پرو 14 اینچیمک بوک پرو 16 اینچیمک بوک پرو 2021