مک بوک ایر ۲۰۲۲ با صفحه نمایش mini-LED و تراشه M2

شایعات پیرامون نسل بعدی مک بوک ایر ادعا می‌کنند که در اواسط سال ۲۰۲۲ این محصول را با صفحه نمایش mini-LED مشاهده می‌کنیم. دیلن که یک افشاگر شناخته شده در این زمینه می‌باشد، اطلاعات مختلفی را در مورد مک بوک ایر ۲۰۲۲ منتشر نموده است.

این افشاگر می‌گوید که اپل احتمالا نسل بعدی مک بوک ایر را فقط «مک بوک» بنامد و پسوند ایر حذف شود. طراحی مشابه مک بوک پرو فعلی، بدنه باریک‌تر و سبک‌تر، با گزینه‌های رنگی مشابه آیمک ۲۴ اینچی.

همچنین بخوانید:

اپل به احتمال زیاد از یک صفحه نمایش mini-LED در مک بوک ایر بعدی استفاده می‌کند، اگرچه مشخص نیست که ناچ در آن حضور دارد یا خیر. در مک بوک ایر بعدی خبری از فیس آیدی، ProMotion، پورت HDMI و اسلات کارت حافظه SD نیست. حاشیه‌های صفحه نمایش به رنگ سفید خواهند بود و حداقل از ۲ مانیتور اکسترنال پشتیبانی می‌کند.

مک بوک (ایر) ۲۰۲۲ با مگ سیف، دوربین وبکم ۱۰۸۰p، پورت‌های USB-C، آداپتور شارژ ۳۰ وات و بدون فن عرضه می‌شود. دیلن معتقد است که تراشه M2، نسل بعدی مک بوک ایر را همراهی می‌کند. مانند مک بوک پروهای جدید، مک بوک ایر ۲۰۲۲ دارای کلیدهای عملکرد در اندازه کامل می‌باشد.

قبلا رندرهایی از طراحی جدید مک بوک ایر منتشر شده که طبق آن‌ها، اپل بدنه را دوباره طراحی کرده است و لبه‌ها تخت‌تر از گذشته به نظر می‌رسند.

مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید یک به روزرسانی بزرگ در سری مک بوک پرو محسوب می‌شوند. آن‌ها دارای قدرت فوق‌العاده و البته قیمت بالا هستند و اگر کار خاصی را نمی‌خواهید انجام دهید، می‌توانید به فکر خرید مک بوک ایر ۲۰۲۲ باشید.

M2مک بوک ایرمک بوک ایر 2022