کانسپت فوق‌العاده از سری آیفون ۱۳

تا معرفی سری آیفون ۱۳ حدود یک ماه دیگر باقی مانده است. طبق شایعات، آیفون ۱۳ در هفته سوم سپتامبر به همراه محصولات دیگر مانند ایرپاد ۳ و اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌شود. ما می‌دانیم که ویژگی‌های احتمالی آیفون ۲۰۲۱ چیست و بر همین اساس یک ویدیو از کانسپت سری آیفون ۱۳ ساخته شده است.

در این طرح مفهومی بریدگی صفحه نمایش کوچکتر شده و دوربین‌های پشت، نسبت به نسل قبلی بزرگتر شد‌ه‌اند، مواردی که بارها در شایعات نیز تایید گردیده‌اند. در این ویدیو همچنین رنگ جدید Sunset Gold نمایش داده می‌شود که با رنگ‌های طلایی قبلی اپل متفاوت است.

همچنین بخوانید:

جدای از تغییرات ظاهری و رنگ جدید، این کانسپت برخی از ویژگی‌هایی که انتظار می‌رود در سری آیفون ۱۳ شاهد باشیم را نیز ارائه کرده است. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به ضبط ویدیو ProRes، باتری بزرگتر، نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و … اشاره کرد. البته اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش، بعید است که در سری آیفون ۱۳ حضور داشته باشد.

همچنین انتظار می‌رود خانواده آیفون ۱۳ با تراشه A15 بایونیک همراه باشند که با فناوری ۵ نانومتری+ کمپانی TSMC تولیده شده است. گفته می‌شود اپل از باتری‌های بزرگتری در سری آیفون ۱۳ استفاده می‌کند تا نیاز صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی و مودم جدید ۵G را برطرف کند. همچنین آیفون با مودم ۵G mmWave، در کشورهای بیشتری عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این کانسپت آیفون ۱۳ چیست؟ بهترین ویژگی نمایش داده شده کدام است و چه مواردی به واقعیت تبدیل می‌شوند؟

آیفون 13آیفون 13 پروآیفون 13 پرو مکسآیفون 13 مینیآیفون 2021طرح مفهومیکانسپت