با جیلبریک Chimera iOS 12 مشکل دارید؟ این را امتحان کنید!

اگر هنگام جیلبریک با ابزار تیم الکترا، Chimera ، به مشکل خورده‌اید، به خصوص زمانی که گوشی در مرحله دوم و یا سوم ریبوت می‌شود، بهتر است پیشنهاد رهبر توسعه دهندگان این تیم را در نظر بگیرید.

در توییت اخیر CoolStar گفته شده اگر دمای گوشی شما بالا برود امکان با خطا مواجه شدن جیلبریک نیز بالا میر‌رود! وی گفته اگر شما چندین بار پشت سر هم تلاش برای جیلبریک داشته باشید، اگر دستگاه را قبل از اقدام مجدد خنک کنید، شانس موفقیت شما به طور قابل توجهی افزایش می‌یابد.

به گفته وی باید این مراحل را دنبال کنید:

۱- دستگاه را خاموش کنید.

۲- دستگاه را در مقابل یک فن به مدت ۳۰ ثانیه قرار دهید.

۳- دستگاه را روشن کنید و سریعا پروسه جیلبریک را آغاز کنید.

لازم به ذکر است که مسئله مشابهی برای ابزار جیلبریک unc0ver نیز وجود داشت و پایین بودن دمای دستگاه به موفقیت جیلبریک کمک می‌کرد.

البته این توییت CoolStar کامنت‌های جالبی را نیز دریافت کرد که سایر کاربران پیشنهاد می‌دادند گوشی را در فریزر به مدت ۳۰ دقیقه بگذارید و یا از نیتروژن مایع برای آن استفاده کنید! که البته وی به این کامنت‌ها واکنش نشان داد و گفت که این کارها باعث آسیب جدی به سخت افزار دستگاه می‌شود.

به هر حال یک فن کوچک روی میزتان در طول جیلبریک می‌تواند به شما کمک کند. بنابراین در مرحله دوم یا سوم جیلبریک اگر به مشکل برخوردید، حتما این پیشنهاد را عملی کنید.

همچنین بخوانید:

چگونه iOS 12 – 12.1.2 را با Chimera جیلبریک کنیم؟ [ویندوز]

چگونه iOS 12 – 12.1.2 را با Chimera جیلبریک کنیم؟ [مک]

 

Chimeraجیلبریکجیلبریک iOS12مبتدی