آیپد ۵G در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود

مدتی است که شایعات بسیاری در مورد آیفون ۵G منتشر می‌شود و به احتمال زیاد این دستگاه در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد اما ما چیزی در مورد آیپد ۵G نشنیده‌ایم. طبق گزارش جدیدی که توسط یک تحلیلگر منتشر شده است اپل در سال ۲۰۲۱ آیپد ۵G را معرفی خواهد کرد.

تعجب آور نیست که اپل ابتدا آیفون خود را به تراشه مودم ۵Gمجهز کند اما تبلت این کمپانی نیز با کمی فاصله به این تکنولوژی مجهز می‌شود. به گفته مینگ-چی کو اپل در سال ۲۰۲۱ آیپد ۵G را معرفی می‌کند که نیاز به فراهم سازی زمینه در سال ۲۰۲۰ دارد.

کو انتظار دارد برای نسل بعدی آیپد اپل از “LCP Soft Board” استفاده کند. LCP مخفف کلمه پلیمر کریستال مایع است و Soft Board نیز به  معنای انعطاف پذیر بودن برد است. شاید این چیز مهم یا جالبی به نظر نرسد اما این تکنولوژی اجازه می‌دهد اجزای مختلف به صورت متفاوتی به یکدیگر متصل شوند و محدودیت‌هایی که در مدارهای چاپی وجود دارد حذف شوند. اپل با این کار می‌تواند به طور کلی تکنولوژی آنتن را بهتر کند. انتظار می‌رود که تولید عمده این دستگاه در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ آغاز شود. این مدل‌ها سایز صفحه نمایش ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی را حفظ خواهند کرد.

هیچ چیز تایید شده نیست و زمان زیادی تا سال ۲۰۲۱ مانده است اما اگر آیفون ۵G در سال ۲۰۲۰ معرفی شود عرضه آیپد ۵G در سال ۲۰۲۱ منطقی به نظر می‌رسد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.