اپل نمایشگرهای مبتنی بر جوهر الکترونیکی را برای دستگاه‌های تاشو آزمایش می‌کند

به گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر شاخته شده اپل، غول آمریکایی در حال تست صفحه نمایشگرهای مبتنی بر جوهر الکترونیکی است، آن چیزی که در گجت‌هایی مانند کتابخوان کیندل آمازون شاهد بوده‌ایم. اپل ممکن است از این نوع صفحه نمایش‌ها در طراحی آیفون یا آیپد تاشو استفاده کند.

نمایشگرهای جوهر الکترونیکی که به عنوان نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی نیز شناخته می‌شوند، مصرف انرژی فوق‌العاده پایینی دارند و اصلا با سایر فناوری‌های معمولی صفحه نمایش از این نظر قابل مقایسه نیستند. اما از نکات منفی آن‌ها می‌توان به نرخ تازه سازی، کیفیت و وضوح پایین در مقایسه با فناوری‌هایی مانند اولد اشاره کرد. همچنین بخوانید: سری آیفون ۱۴ با رنگ جدید همراه است .

شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل در حال توسعه یک دستگاه تاشو می‌باشد که بین آیفون و آیپد جای می‌گیرد. کو قبلا ادعا کرده بود که اپل یک نوت بوک تاشو تمام صفحه را نیز در برنامه توسعه خود دارد و آیفون تاشو تا سال ۲۰۲۵ رونمایی نمی‎شود.

نمایشگرهای جوهر الکترونیکی کم مصرف می‌توانند به عنوان نمایشگرهای پوششی دستگاه‌های تاشو ارزان قیمت کاربردی باشند. با این حال با توجه به اینکه برندهای رقیب از صفحه نمایش اولد کوچک به عنوان نمایشگر پوششی استفاده می‌کنند،  شاید اپل مجبور شود برای رقابت قید نمایشگر جوهر الکترونیکی را بزند. قطعا نمایشگرهای EDP مزایایی دارند اما به طور کلی نمی‌توانند رقیب OLED باشند.

از طريق توییتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.