شکایت از اپل برای دکمه پاور آیفون‌ ۴، آیفون ۴s و آیفون ۵

یک شکایت از اپل بابت دکمه پاور آیفون ۴، آیفون ۴s و آیفون ۵ صورت گرفته که در اصل در سال ۲۰۱۳ مطرح شده است. طبق گزارش پس از گذشت چند سال سرانجام این پرنده به جلو رفت و محاکمه در ۲۵ اکتبر در سن دیگو برگزار می‌شود.

تمام شهروندان کالیفرنیا که یک یا چند آیفون ۴ را از ۲۴ ژوئن ۲۰۱۰ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۱۱ و آیفون ۴s را از ۱۱ اکتبر ۲۰۱۱ تا ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۲ خریداری کرده‌اند و در دوره یک ساله پس از خرید دکمه هوم آن‌ها خراب شده است یا به درستی کار نمی‌کندمی‌توانند مدعی این پرونده باشند.

برای آیفون ۵ نیز شهروندان کالیفرنیایی که از تاریخ ۱ آوریل ۲۰۱۳ یک یا چند دستگاه را از اپل یا خرده فروشی‌های شخص ثالث خریداری کرده‌اند و در دوره سه ساله پس از خرید دکمه هوم آن‌ها خراب شده است یا به درستی کار نمی‌کندمی‌توانند مدعی این پرونده باشند.

در این پرونده ذکر شده که اپل آگاهانه آیفون را با دکمه پاور معیوب فروخته است. همچنین گفته شده اپل با گذشت زمان مشکل را رفع نکرده است.

اپل در سال ۲۰۱۴ یک برنامه تعمبر را برای یک درصد از آیفون ۵‌ها تدارک دیده است. در شکایت گفته شده که اپل پس از ۱۰ ماه از شکایت اولیه این طرح را آغاز کرده است. هدف نهایی این پرونده دریافت خسارت از اپل برای خسارات وارده به کاربران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.