اپل برندگان چالش عکاسی ماکرو با آیفون را اعلام کرد

اپل چندی پیش از کاربران خواست که به عنوان بخشی از چالش Shot on iPhone، بهترین تصاویر ماکرو گرفته شده با آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس را به اشتراک بذارند. اکنون برندگان و آثار جذاب آن‌ها معرفی شده است.

اپل معمولا از کمپین تبلیغاتی Shot on iPhone برای برجسته کردن قابلیت‌های دوربین گوشی هوشمند خود، در دستان کاربران معمولی استفاده می‌کند. این بار نیز مسابفه به همین شکل بود. اپل در این باره گفت:

سری آیفون ۱۳ پرو دارای پیشرفته‌ترین سیستم دوربینی است که تا کنون در یک آیفون وجود داشته و برای اولین بار کاربران می‌توانند تصاویر ماکرو خیره کننده و با جزئیات را از دستگاهی که با خود حمل می‌کنند، در هر کجا که حضور دارند، ثبت کنند. باز کردن یک تکنیک عکاسی که قبلا برای کسانی بود که تجهیزات دوربین تخصصی دارند برای افراد بیشتر.

تصاویر برنده نشان می‌دهند که زیبایی عکاسی ماکرو توانایی تبدیل چیزهای معمولی به خارق العاده و ثبت چیزهای کوچک به شکل بزرگ است. عکس‌ها شامل تصاویر باور نکردنی از طبیعیت است که احتمالا با چشم غیر مسلح نادیده گرفته می‌شوند، مانند قطرات شبنم روی تار عنکبوت، دانه‌های برف روی موهای سگ، گل هیبیسکوس غاری و یک توت فرنگی غرق شده در حباب‌های ریز آب گاز دار.

عکاسی ماکرو مترادف با عکس‌های گیاهان، گل‌ها و حشران کوچکتر است. این موضوع در برندگان چالش اپل مشهود است، زیرا شش مورد از ده اثر برنده، با موضوع طبیعت هستند. در بیاینه مطبوعاتی اپل که همرا با یادداشتی از عکاسان و داوران مسابقه است، زیبایی عکس‌ها را توضیح می‌دهد. در ادامه می‌توانید سایر تصاویر برنده شده در این مسابقه را مشاهده کنید.

از طريق Newsroom
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.