اپل به دنبال اجاره دادن آیفون و مک است!

طبق گزارش منتشر شده، اپل در حال توسعه یک اشتراک سخت افزاری است تا کاربران بتوانند آیفون یا محصولات سخت افزاری دیگر اپل را به جای خریدن، با یک مدل اشتراکی مانند فضای ذخیره سازی آیکلاد تصاحب کنند، به عبارت دیگر اجاره محصولاتی مانند آیفون، آیپد و مک!

طبق این طرح اپل، کاربران محصولات سخت افزاری را مشابه خرید ماهانه اشتراک اپلیکیشن‌ها به دست می‌آورند. اپل در حال حاضر روش‌های مختلف پرداختی را به کاربران ارائه می‌دهد تا بتوانند آیفون و سایر محصولات این کمپانی را به دست آورند. سرویس اشتراکی سخت افزار نیز می‌تواند گام مهمی در این زمینه باشد.

این گزارش بر اساس اطلاعات منابع ناشناس از داخل اپل است. خدمات اشتراکی سخت افزار اپل در پایان سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ رونمایی می‌شود. این پلن به مهمترین ابزار اپل برای فروش مکرر محصولات تبدیل می‌گردد.

همچنین بخوانید:

این یک گام بزرگ برای اپل است چون محصولات گران قیمت خود را در دسترس کسانی قرار می‌دهد که توانایی مالی بالایی ندارند تا بتوانند محصول را خریداری کنند. در حال حاضر، اطلاعات زیادی از این پروژه اپل در دسترس نیست. حتی هنوز مشخص نیست که آیا با برنامه ارتقای آیفون مرتبط است یا خیر.

در صورتی که این برنامه اجرایی شود، قطعا در شرایط فعلی شامل ایران نمی‌شود. حتی ممکن است که در ابتدا صرفا به ایالات متحده آمریکا محدود گردد. با فرض بر اینکه این برنامه در ایران نیز اجرایی شود، شما ماهانه چقدر هزینه برای اجاره مک، آیفون یا آیپد پرداخت می‌کنید؟

از طريق بلومبرگ
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.