عرضه Unc0ver 3.0.1 برای جیلبریک iOS 12 – iOS 12.1.2

پس از گذشت چند روز از عرضه اولین نسخه پایدار Unc0ver 3.0.0 برای جیلبریک iOS 12 – iOS 12.1.2، تیم pwn20wnd نسخه جدیدی را با تغییرات مهم برای پایداری و چند تغییر جزئی منتشر کرد.

در این نسخه Unc0ver همچنین دکمه ریستارت برای iOS 12.1.3 – iOS 12.2 اضافه شده است. اگر شما با Unc0ver 3.0.0 دستگاه خود را جیلبریک کرده‌اید باید حالا اقدام به جیلبریک با Unc0ver 3.0.1 بکنید. متاسفانه همچنان خبری از اضافه شدن دستگاه‌های دارای تراشه A12-A12X بایونیک به این جیلبریک نیست و دستگاه‌هایی همانند آیفون XS و آیفون XR با این ابزار جیلبریک نمی‌شوند.

البته تیم Unc0ver کارش را بر روی جیلبریک دستگاه‌های دارای A12-A12X تمام کرده است اما خبری از عرضه نسخه سازگار Cydia Substrate نیست. البته با گفته‌های اخیر جی فریمن یا همان Saurik، توسعه دهنده سیدیا و Cydia Substrate، آینده روشنی برای این مسئله متصور نیست.

این توسعه دهنده از حملاتی که به وی جهت تاخیر در عرضه Cydia Substrate شده بسیار ناراحت است و حق هم دارد. چون او در حال حاضر بدون هیچگونه چشم داشتی این کار را انجام می‌دهد و از نظر مالی چیزی عاید وی نمی‌شود. به هر حال امیدواریم جیلبریک برای دستگاه‌های جدید اپل نیز عرضه شود و کاربران آیفون XS، آیفون XR و آیپد پرو ۲۰۱۸ نیز بتوانند از جیلبریک بهره ببرند.

به زودی آموزش استفاده از این ابزار برای جیلبریک در بخش آموزش‌های سایت قرار داده می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.