ماه آینده: معرفی آیفون ۱۳، ایرپاد ۳، اپل واچ سری ۷ و آیپد مینی ۶

در آخرین نسخه خبرنامه Power On، مارک گورمن از بلومبرگ، ادعا کرده که اپل ماه آینده از سری آیفون ۱۳، ایرپاد ۳، آیپد مینی ۶ و اپل واچ سری ۷ رونمایی می‌کند.

گورمن می‌گوید با اینکه آیفون بعدی بیشتر روی ارتقا عملکردها تمرکز دارد، باز هم آیفون ۱۳ نام گذاری خواهد شد و خبری از آیفون ۱۲s نیست. او قبلا گفته بود که سری آیفون ۱۳ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ProMotion، حالت پرتره برای فیلمبرداری، ناچ کوچکتر، قابلیت‌های جدید دوربین و تراشه قدرتمند A15 بایونیک همراه است. شما با مراجعه به این لینک می‌توانید تمام قابلیت‌های تایید شده سری آیفون ۱۳ بر اساس شایعات را مطالعه کنید.

جدای از سری آیفون ۱۳، اپل در رویداد ماه آینده خود از اپل واچ سری ۷ با طراحی کمی جدید رونمایی می‌کند. صفحه نمایش این اپل واچ با فناوری تازه‌ای همراه است. جدای از این تغییرات و تراشه سریع‌تر، بهبودهایی را نیز در ویژگی Time to Walk شاهد خواهیم بود.

همچنین بخوانید:

اپل از آیپد مینی ۶ و آیپد ۹ نیز در شهریور ماه رونمایی خواهد کرد. آیپد مینی ۶ مورد علاقه طرفداران اپل خواهد بود چون با طراحی جدیدی همراه است. طبق گزارشات قبلی، آیپد مینی ۶ با صفحه نمایش بزرگتر ۸.۳ اینچی، پورت USB-C و تراشه A15 معرفی خواهد شد. آیپد ۹ نیز با شاسی باریک‌تر و قطعات داخلی به روزی همراه است.

ایرپاد ۳ نیز طبق شایعات در رویداد سپتامبر رونمایی می‌گردد. طراحی آن‌ها شبیه به ایرپاد پرو فعلی است که البته ساقه کوتاه‌تری دارند. البته در گذشته شایعه شده بود که این محصول در ابتدای سال ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود که این اتفاق نیفتاد.

گزارش گورمن اطلاعات جدیدی را افشا نمی‌کند و فقط اطلاعات قبلی را تایید می‌نماید.

البته اپل در سال جاری میلادی از مک بوک پرو M1X نیز رونمایی خواهد کرد اما این اتفاق در رویداد سپتامبر ماه نمی‌افتد. اپل معمولا مک‌های جدید خود را در اواخر اکتبر یا نوامبر معرفی می‌نماید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.