بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۰

با وجود شیوع ویروس کرونا اپل همانند هر سال تعدادی محصول جدید رونمایی کرد. این شرکت در ابتدای سال ۲۰۲۰ شروع نسبتا آرامی داشت اما در پایان حداقل ماهی یک محصول جدید روانه بازار می‌کرد. برخی از این محصولات عبارتند از اپل واچ سری ۶، آیپد ایر و سری آیفون ۱۲ که ما ۵ محصول برتر اپل از نظر خودمان را به طور خلاصه معرفی کرده‌ایم.

اپل مدت زیادی است که از بند آیفون رها شده و محصولات مختلفی را در رده‌های متفاوت دارد. نکته‌ی قابل تحسین ماجرا این است که این در این سال نا به سامان موفق به عرضه برخی از محصولات چشم گیر شد و زنجیره عرضه برخی شرکت‌ها را مختل کرد. با هم نگاهی به لیست بهترین محصولات اپل در سال ۲۰۲۰ داشته باشیم.

بهترین محصولات اپل که در سال ۲۰۲۰ عرضه شدند

۵- آیفون ۱۲ پرو مکس

آیفون ۱۲ پرو مکس بزرگترین آیفونی است که تا کنون تولید شده است. این آیفون ۶.۷ اینچی از نظر ویژگی‌های دوربین با سایر برادران متفاوت است و حتی بهتر از آیفون ۱۲ پرو عمل می‌کند. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی این دستگاه بزرگتر از سایر آیفون‌های سری ۱۲ است. همچنین از ویژگی سنسور شیفت به جای لرزشگیر نوری اپتیکال بهره می‌برد.

این تغییرات عملکرد آیفون ۱۲ پرو مکس را به خصوص در شرایط نوری کم را بهبود می‌بخشد. اگر واقعا برای شما عملکرد عالی دوربین، دوام باتری و بزرگ بودن گوشی مهم است و محدودیت بودجه ندارید، آیفون ۱۲ پرو مکس یکی از بهترین گزینه‌های بازار است.

محصولات اپل 2020 : آیفون 12 پرو مکش

۴- آیفون SE

درست در زمانی که دنیا در اوج کرونا بود اپل از آیفون SE 2020 رونمایی کرد. روی کاغذ آیفون SE یک آیفون ۸ می‌باشد که کمی به روز شده است. با این وجود آیفون SE 2020 به خاطر اندازه، عملکرد و برچسب قیمتش بسیار مورد توجه قرار گرفت. این دستگاه از یک نمایشگر ۴.۷ اینچی، تاچ آیدی، تراشه A13 بایونیک، گواهی IP67، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدیو ۴K و دوربین جلوی ۷ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با این وجود آیفون SE، فقط ۳۹۹ دلار قیمت دارد و ارزان قیمت‌ترین آیفون موجود اپل است.

محصولات اپل 2020 : آیفون SE

۳- آیپد ایر

اپل امسال آیپد ایر را به طور قابل توجهی به روز کرد. آیپد ایر جدید از یک نمایشگر ۱۰.۹ اینچی با حاشیه باریک‌تر بهره می‌برد که ظاهر مدرن‌تری نسبت به نسل قبل دارد. از لحاظ سخت افزار، آیپد ایر از تراشه A14 بایونیک بهره می‌برد که همان تراشه آیفون سری ۱۲ است. این باعث می‌شود عملکرد این آیپد فوق‌العاده شود. تاچ آیدی تلفیق شده در دکمه پاور، بلندگوهای استریو در حالت افقی و رنگ‌های جذاب؛ آیپد ایر بدون شک بهترین گزینه برای خرید یک آیپد اپل است.

محصولات اپل 2020 : آیپد ایر

۲- آیفون ۱۲ مینی

در دریای تلفن‌های هوشمند با اندازه صفحه نمایش ۶.۵ اینچ و بالاتر، آیفون ۱۲ مینی به لطف اندازه کوچک و صفه نمایش ۵.۴ اینچی یک گزینه متفاوت است. نکته چشمگیر این دستگاه سخت افزار قدرتمند مانند آیفون ۱۲ پرو مکس است. اپل هیچگونه مولفه شاخصی را برای دوربین مدل مینی قرار نداده است، کاری که تولید کننده‌‌های اندرویدی به آن علاقه دارند.

اگر یک پرچمدار کوچک می‌خواهید غیر از آیفون ۱۲ مینی گزینه دیگری ندارد.

محصولات اپل 2020 : آیفون 12 مینی

۱- مک‌های M1

به نظر من کل مجموعه مک‌های M1 اپل جز بهترین محصولات سال ۲۰۲۰ بودند. عملکرد آن‌ها جهشی عظیم نسبت به مک‌هایی با پردازنده اینتل داشتند و پیشرفت در قسمت کارایی و باتری نیز مشهود است. عملکرد مک‌های سری M1 با هیچ لپ تاپ یا رایانه شخصی دیگری قابل مقایسه نیست. تجربه کاربری نیز در این مک‌ها بسیار متفاوت است و ویژگی‌هایی مانند فعال شدن از حالت Sleep به صورت بدون درنگ، امکان باز کردن فوری اپلیکیشن‌ها و موارد دیگر وجه تمایز مک M1 با سایر رایانه‌ها است.

شاید این تغییرات برای بسیاری از مصرف کنندگان حائز اهمیت نباشد، اما عرضه چنین محصولاتی صنعت کامپیوتر را به کل تغییر داده و باعث شده که کل صنعت به این فکر کنند که پردازنده‌های اینتل در این سال‌ها چقدر ضعیف بوده‌اند. در سال‌های آینده اپل با تراشه سری M خود صنعت کامپیوتر را از نظر عملکرد و کارایی به جلو سوق می‌دهد، همانطور که تراشه‌های سری A در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها این رسالت را داشتند.

محصولات اپل 2020 : مک M1

مهمان ناخوانده – ایرپاد مکس

محصولات زیادی را اپل در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد. اغلب این محصولات نسبتا بدون تغییر نسبت به نسل قبل بودند از جمله آیپد پرو ۲۰۲۰، مک بوک ایر/پرو اوایل ۲۰۲۰ و … . اما این شرکت محصولاتی در دسته کاملا جدید نیز رونمایی کرد. ایرپاد مکس ۵۴۹ دلاری یک نمونه بارز آن است. شاید ایرپاد مکس به خاطر قیمت و اسمارت کیس مورد حمله واقع شد، اما ویژگی‌های آن را در سایر هدفون‌های مشابه کم و بیش یافت نمی‌کنید.

بله ایرپاد مکس برای اغلب کاربران بسیار گران است اما دقیق مانند هر محصول دیگر اپل، بازار هدفون‌های رده بالا را رو به جلو می‌برد.

همچنین بخوانید: مشخصات فنی ، اولیه و سازگاری ایرپاد مکس 

از طريق iPhoneHacks
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.