اپل از تراشه A11 برای مدیریت گرما در ایرپاور استفاده می‌کند

ایرپاور احتمالا تنها محصولی در تاریخ اپل است که با وجود معرفی، قبل از عرضه به پایان راه خود رسید. این کمپانی پس از لغو پروژه تنها شارژ بی‌سیم خود، با هجمه روبرو شد اما اپل هرگز تسلیم نمی‌شود.

طبق گزارشات، اپل ایرپاور را از دنیای مردگان بازگردانده و اگر همه چیز درست پیش برود، آن را عرضه خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط Jon Prosser، مهندسان اپل که در خانه کار می‌کنند، نمونه‌های اولیه یک دستگاه سخت افزاری با نام رمزی C68 را دریافت نموده‌اند.

طبق گزارش، اپل از مهندسان خود خواسته که روی یک سیستم نرم افزاری کار کنند که به صورت پویا گرما را در یک محصول با تراشه A11 مدیریت کند. ساعت‌های هوشمند این کمپانی از یک سیستم شارژ بی‌سیم اختصاصی استفاده می‌کنند و آن‌ها به انرژی بیشتری نیاز دارند. هنگامی که ایرپاور در کنار دستگاه‌های دیگر جهت شارژ بی‌سیم قرار می‌گیرد، گرمای کلی افزایش می‌یابد و موجب ایجاد آتش سوزی می‌شود. اپل به همین خاطر پروژه ایرپاور را لغو کرد.

حال اپل در تلاش است که ببیند آیا می‌توان یک تراشه A11 را درون ایرپاور ادغام کرد که مقدار متفاوتی از انرژی را به هر منقطه از کوئل برای مدیریت بهتر گرما هدایت کند. این سیستم می‌تواند مانع گرمای بیش از حد پد و آسیب رساندن به خودش و محصولاتی که روی آن قرار گرفته شود.

ما در حال حاضر شارژهای بی‌سیمی از تولید کنندگان دیگر داریم که می‌تواند دو و حتی سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کنند، به خصوص اگر یکی از آن‌ها اپل واچ باشد. قطعا اپل به دنبال تولید محصولی نیست که ایمنی و کیفیت را هر چند اندک قربانی کند.

با این حال اگر ایرپاور برای عملکرد ایمن به یک تراشه A11 یا هر پردازنده دیگری نیاز داشته باشد، قیمت بالاتری هم برای مصرف کننده دارد. همچنین مصرف کنندگان هزینه چندانی برای یک شارژر بی‌سیم نمی‌کنند و این می‌تواند فروش این محصول را تحت تاثیر قرار دهد.

همچنین بخوانید:

 

از طريق Twitter
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.