بزرگ‌ترین آپدیت جیلبریک Unc0ver 4.3 برای پایداری و ویژگی‌های جدید

تیم Unc0ver یک به روزرسانی بزرگ را برای جیلبریک خود منتشر کرده که ویژگی‌های جدید و تغییرات بسیاری را برای ثبات داشته است. اگر آیفون خود را با Unc0ver جیلبریک کرده‌اید، اکیدا پیشنهاد می‌کنیم که از آپدیت جدید استفاده نمایید.

در این آپدیت بیش از ۳۰ باگ رفع شده‌اند و پایداری به طور قابل توجهی افزایش یافته است. البته این نسخه در گیت هاب به خاطر باگ این سرویس ۴.۳.۱ نام گذاری شده و در کل تفاوتی ندارد.

توسعه دهنده اصلی این ابزار، یعنی Pwn20wnd، در توییتر گفته که این آپدیت تمامی مشکلات مشخص شده مربوط به اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های سیستمی را برطرف می‌کند و عمر باتری را به طور قابل توجهی بهبود می‌دهد. این توسعه دهنده هم پیشنهاد داده که حتما از جیلبریک Unc0ver 4.3 استفاده نمایید.

در حال حاضر جیلبریک unc0ver از تمامی دستگاه‌ها در iOS 13 iOS 13.3 پشتیبانی می‌کند. این ابزار همچنین با جیلبریک checkra1n سازگاری دارد و شما می‌توانید بین این دو در نسخه‌های مشترک سوییچ کنید، که البته unc0ver به خاطر عدم نیاز به کامپیوتر طرفداران بیشتری دارد و از سوی دیگر checkra1n می‌تواند iOS 13.3.1 را هم در دستگاه‌های آیفون X و قدیمی‌تر جیلبریک کند.

شما برای جیلبریک می‌توانید از آموزش‌های کامل و قدم به قدم مجموعه اپل خوره استفاده نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.