آیفون XS Max در جیب یک نفر منفجر شد!

اتفاقات مختلفی ممکن است برای یک گوشی هوشمند جدید بیفتد، همانند پرچمدار فعلی اپل که شاید بر ذهن شما برای خرید این محصولات تاثیر بگذارد. از ایرادات نرم افزاری گرفته تا آسیب‌هایی که شاید به شما بزند.

برخی از این اتفاقات شاید کمی ترسناک به نظر برسند، اخیرا یک آیفون که تنها ۳ هفته از خرید آن گذشته بود خود به خود آتش گرفته است. خوشبختانه این کاربر این سناریوی تلخ را بدون آسیب جدی پشت سر گذاشته است و تصمیم گرفته بعد از تماس به چندین نمایندگی اپل، داستان خود را به طور عمومی منتشر کند.

جاش هیلارد ادعا می‌کند که آیفون XS Max گران قیمتش، زمانی که در جیب عقب بوده گرمای زیادی را تولید کرده و همچنین دود به رنگ‌های زرد و سبز از آن متصاعد شده است.

از آنجایی که هیلارد هنگام حادثه با همکار زنش در اتاق بوده، احساس راحتی نمیکرده و به جای خصوصی‌تری برای درآوردن کفش و لباسش رفته است.

آیفون XS Max

این حرارت و دود به آتش سوزی کامل تبدیل شده که خوشبختانه سریعا خاموش شده است. به نظر می‌رسد که هیلارد قصد اقدام قانونی برای آسیب روحی و جسمی ناشی از انفجار را دارد. شاید یکی از کارهایی که اپل می‌تواند بکند، در صورتی که ادعای وی ثابت شود، دادن یک تلفن همراه جدید به اوست اما قطعا این کار برای چنین اتفاقی در صورت صحت، کم است.

مطمئنا اپل بررسی دقیقی بر روی حادثه انجام می‌دهد که در صورت انتشار اطلاعات بیشتر با شما عزیزان در میان می‌گذاریم. این اولین گزارش برای آتش گرفتن آیفون XS و آیفون XS Max است، البته مورد دیگری چندی پیش نیز برای آیفون X رخ داد. البته با وجود تنها یک گزارش میان این همه آیفون فروخته شده جای نگرانی نیست و قطعا آیفون XS Max به ویروس گلکسی نوت ۷ آلوده نشده است! برای خبرهای تکمیلی با ما همراه باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.