آیپد مینی ۲۰۲۱ : صفحه نمایش ۸.۳ اینچی و بدون دکمه هوم

طبق اخبار و شایعات مختلف، اپل قصد دارد اواخر سال جاری میلادی از آیپد مینی جدید رونمایی کند. با نزدیک شدن به زمان معرفی این دستگاه، اطلاعات بیشتری در مورد آیپد مینی ۲۰۲۱ یا همان آیپد مینی ۶ منتشر می‌شود. به گفته راس یانگ، آیپد مینی جدید از یک صفحه نمایش ۸.۳ اینچی بهره می‌برد. آیپد مینی فعلی دارای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی می‌باشد.

به گفته آقای یانگ، صفحه نمایش بزرگتر آیپد مینی ۲۰۲۱ به خاطر حذف دکمه تاچ آیدی و کوچکتر کردن حاشیه‌های صفحه نمایش است. به اعتقاد ایشان نسل بعدی آیپد مینی و نسل فعلی، از نظر اندازه کلی تفاوت چندانی با هم ندارند. چندی پیش نیست جان پروسر، افشاگر محبوب اپل، رندرهایی را از نسل بعدی آیپد مینی منتشر کرد که شبیه به آیپد پرو فعلی بودند.

چند روز پیش نیز، یانگ تایید کرده بود که خبری از صفحه نمایش mini-LED روی آیپد مینی ۶ نیست و اپل از همان صفحه نمایش LCD استفاده خواهد کرد.

از آنجایی که اپل دکمه هوم را حذف می‌کند، احتمالا تاچ آیدی مانند آیپد ایر ۴ به دکمه پاور منتقل می‌شود.

به غیر از صفحه نمایش، اطلاعات زیادی از آیپد مینی نسل بعدی در دسترس نیست. تحلیلگران انتظار دارند که این تبلت از تراشه A14 بایونیک اپل بهره ببرد یا حتی تراشه A15 که احتمالا با سری آیفون ۱۳ معرفی می‌شود، در این دستگاه استفاده گردد. جان پروسر در گذشته ادعا کرده بود که آیپد مینی ۶ به جای پورت لایتنینگ، از پورت USB تایپ C بهره خواهد برد.

از طريق توییتر
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.