نسخه نهایی Big Sur 11.1 منتشر شد

اپل شب گذشته در کنار iOS 14.3 و iPadOS 14.3، نسخه نهایی macOS Big Sur 11.1 را نیز برای مک‌های سازگار منتشر کرد. این اولین آپدیت بزرگ بعد از انتشار Big Sur است. این به روزرسانی اشکالات آزار دهنده مکینتاش‌های دارای پردازنده اینتل را رفع می‌کند.

این آپدیت مهمی از macOS Big Sur است و اگر با مک خود مشکلی دارید قطعا باید این آپدیت را دریافت نمایید. اگر هم به خاطر گزارش‌های منفی macOS Big Sur تا کنون این سیستم عامل را نصب نکرده‌اید، با این آپدیت نباید نگرانی داشته باشید.

با macOS Big Sur 11.1 پشتیبانی از ایرپاد مکس و تصاویر ProRAW اضافه شده است. در این آپدیت همچنین به کاربران امکان افقی و عمودی کردن اپلیکیشن‌های آیفون و آیپد در مک‌های M1 داده می‌شود. برخی از اشکالات مربوط به بلوتوث و ترکپد نیز برطرف شده است. همچنین امیدواریم با این آپدیت مشکلی که برای اتصال به مانیتورهای اکسترنال توسط کاربران مک M1 وجود داشت رفع گردد.

اگر در حال حاضر از Big Sur استفاده می‌کنید، می‌توانید با مراجعه به System Preferences -> Software Update این به روزرسانی را دریافت نمایید. اگر Big Sur روی مک شما نصب است، دریافت این آپدیت زیاد طولانی نمی‌شود و حجم نسبتا کمتری دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.