شهریور ماه منتظر مک بوک پرو ۱۶ اینچی باشید

جف لین، تحلیلگر IHS Markit معتقد است که اپل شهریور ماه یک مک بوک پرو ۱۶ اینچی معرفی می‌کند. برخلاف شایعات اخیر، این تحلیلگر معتقد است که مک بوک پرو ۱۶ اینچی از صحفه نمایش LCD ساخته الجی بهره می‌برد.

این نمایشگر دارای رزولوشن ۳۰۷۲×۱۹۲۰ می‌باشد که کمی بیشتر از مک بوک پرو ۱۵ اینچی با رزولوشن ۲۸۸۰×۱۸۰۰ است. جدای از صفحه نمایش بزرگتر، مک بوک پرو ۱۶ اینچی با پردازنده‌های جدیدتر و سیستم عامل macOS Catalina عرضه خواهد شد.

لین معنقد است که اگر اپل با هیچ مشکلی مواجه نشود در شهریور ماه از مک بوک پرو ۱۶ اینچی جدیدش رونمایی می‌کند. همچنین کوپرتینویی‌ها مک بوک ایر و مک بوک ایر رتینا ۱۳.۳ اینچی خود را با پردازنده‌های قوی‌تر در کنار مک بوک پرو ۱۶ اینچی رونمایی می‌کند.

اپل اخیرا مک بوک پرو خود را با نسل نهم پردازنده‌های اینتل به روز کرده است. این اولین بار بود که اپل مک بوک پرو را با پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای روانه‌ی بازار کرد.

احتمال دارد مک بوک پرو ۱۶ اینچی از پردازنده‌های موبایلی ۱۰ نانومتری اینتل و پردازنده گرافیکی ۷ نانومتری AMD بهره ببرد.

بدنه بزرگتر مک بوک پرو ۱۶ اینچی می‌تواند عملکرد حرارتی بهتری را به ارمغان بیاورد و اپل قادر خواهد بود که از تراشه‌های قدرتمندتری استفاده کند.

شایعات برای عرضه یک مک بوک پرو با صفحه نمایش ۱۶ اینچ مدت‌ها است که شنیده می‌شود. با کنار هم گذاشتن شایعات و اخبار می‌توان گفت که به احتمال قریب به یقین اپل روی یک مک بوک پرو با این اندازه کار می‌کند.

اپل معمولا در سه ماهه چهارم سال‌های میلادی مک بوک پروهای جدید خود را در یک رویداد جداگانه معرفی می‌کند اما طبق این گزارش اپل در کنار آیفون ۱۱ از مک بوک پرو جدید رونمایی می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.