دریافت اپل واچ سری ۴ به جای اپل واچ سری ۳

طبق یک بخشنامه داخلی، ظاهرا موجودی اپل واچ سری ۳ اپل به اتمام رسیده و اگر نیاز باشد اپل واچ سری ۳ کاربری طبق گارانتی تعویض شود، یک اپل واچ سری ۴ به وی داده می‌شود. اپل واچ سری ۴ دارای یک صفحه نمایش بدون حاشیه و الکتروکاردیوگرام است.

ECG یا همان الکتروکاردیوگرام ویژگی جدیدی است در اپل واچ سری ۴، که ریتم غیر طبیعی قلب را تشخیص می‌دهد که می‌تواند علامت فیبریلاسیون دهلیزی باشد. این مشکل می‌تواند منجر به سکته مغزی، لخته شدن خون و نارسایی قلبی شود. با این قابلیت تا کنون جان چندین نفر نجات داده شده است.

طبق گزارش منتشر شده اپل طی یک بخشنامه داخلی به نمایندگی‌ها و مراکز تعمیر مجاز اعلام کرده که اگر نیاز به جایگزین اپل واچ سری ۳ (GPS+سلولار) بود با یک اپل واچ سری ۴ جایگزین گردد. مشخص نیست که این شرایط موقتی است یا دائمی.

احتمالا ما در سال جاری میلادی شاهد اپل واچ سری ۵ خواهیم بود که طبق شایعات سرانجام به قابلیت نظارت بر خواب مجهز می‌شود. به این دستگاه جسچرهای جدیدی نیز اضافه می‌شود و طبق حق اختراعی از سوی اپل، با حرکت سریع مچ می‌توان روی صفحه نمایش اسکرول کرد. پاسخ دادن تماس با مشت کردن به مدت چند ثانیه رخ می‌دهد که البته این‌ها در حد حق اختراع هستند و تضمینی وجود ندارد که اپل آن‌ها را به اپل واچ سری ۵ اضافه کند. از نظر ظاهری احتمالا نسل بعدی مشابه اپل واچ سری ۴ خواهد بود. اپل اگر همانند گذشته پیش برود، نسل بعدی اپل واچ شهریور ماه معرفی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.