برندگان مسابقه عکاسی با آیفون ۲۰۱۹ [تصاویر]

برندگان مسابقه عکاسی با آیفون ۲۰۱۹ معرفی شدند. عکسی که در بالا می‌بینید «خواهر بزرگ» نام دارد و توسط Gabriella Cigliano با آیفون X گرفته شده است. این عکس که در زنگبار گرفته شده توانست جایزه اصلی این مسابقه را از آن خود کند.

توضیحات Cigliano در مورد تصویر ثبت شده:

من سال گذشته در واسا، تازانیا، یک کلاس از جوانان را آموزش می‌دادم، آن‌ها کجنکاو و شگفت انگیر بودند. قبل از بازگشت به ایتالیا ما در زنگبار متوقف شدیم، جایی که این عکس گرفته شده است. من هنوز متعجبم که چگونه توانستم آن لحظه دقیق را با تمامی زیبایی‌هایش بگیرم. من فقط چند متر آن‌ها را زیر نظر داشتم، اما آن‌ها احتمالا بیشتر از من کنجکاو بودند و این می‌تواند دلیلی باشد که آن دختر به من نگاه کرد. ما نمی‌توانستیم صحبت کنیم، به غیر از چند کلمه‌ سواحلی (نوعی زبان) که در هفته‌های گذشته یاد گرفتم، اما این بچه‌ها قطعا با چشمانشان صحبت میکردند. این یکی از زیباترین چیزهایی بود که من در زندگی‌ام دیده بودم و آن را برای همیشه در خاطراتم نگه میدارم.

و سایر تصاویری که در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند:

خطوط دریایی، توسط Diogo Lage، پرتغال، گرفته شده با آیفون SE

ببخشید. امروز خبری از فیلم نیست، توسط Yuliya Ibraeva، روسیه، گرفته شده با آیفون ۷ پلاس

بیا با هم، توسط Peng Hao، چین، گرفته شده با آیفون X

دور بعدی مسابقات عکاسی با آیفون شروع شده و شرکت کنندگان تا ۱۲ فرودین ۱۳۹۹ برای ارسال آثار خود مهلت دارند. تمام تصاویر باید با آیفون و آیپد گرفته شده باشند و در هیچ جایی خارج از رسانه‌های اجتماعی منتشر نشوند. تصاویر را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های iOS ویرایش کرد اما هیچ برنامه دسکتاپی همانند فتوشاپ مجاز نیست. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت IPPA مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.