اپل در سال ۲۰۲۰ آیفون ۵G در دو سایز ۵.۴۵ و ۶.۷ اینچ عرضه می‌کند

مینگ-چی کو، تحلیلگر صاحب نام اپلی، در آخرین یادداشت خود گفته که اپل در سال ۲۰۲۰ سه آیفون با صفحه نمایش اولد روانه‌ی بازار خواهد کرد. در حال حاضر آیفون XR دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، آیفون XS صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و آیفون XS مکس نیز ۶.۵ اینچ صفحه نمایش دارد اما آیفون‌های ۲۰۲۰ از نظر اندازه صفحه نمایش این گونه نخواهند بود.

ارزان‌ترین مدل آیفون ۲۰۲۰ با صفحه نمایش اولد و اتصال LTE معرفی و عرضه خواهد شد. یک آیفون ۵G با صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچ جایگزین آیفون XS خواهد شد و جانشین آیفون XS مکس نیز یک آیفون ۵G با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی اولد است. تراشه‌های مودم ۵G اپل توسط کوالکام تامین می‌شوند و سامسونگ نیز به عنوان پشتیبان حضور خواهد داشت. تقویت کننده آر اف نیز توسط Broadcom تامین خواهد شد.

در حالی که دو آیفون سال ۲۰۲۰ از تکنولوژی ۵G پشتیبانی می‌کنند، کو انتظار دارد که تمامی آیفون‌ها از سال ۲۰۲۱ از ۵G بهره ببرند. این تحلیلگر همچنین معتقد است که اپل مودم ساخت خود را در سال ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ آماده می‌کند و وابستگی کوپرتیونیی‌ها را به سامسونگ و کوالکام کاهش خواهد داد.

مدت‌هاست که شایعه شده اپل روی یک آیفون ۵G برای سال ۲۰۲۰ کار می‌کند. این یکی از دلایلی است که اپل با کوالکام کنار آمد و حاضر به پرداخت میلیاردها دلار به این کمپانی شد. گفته می‌شود طراحی آیفون ۵G نیز متفاوت است و آن به اندازه صفحه نمایش نیز بسط داده می‌شود.

آیفون ۵.۴۵ اینچی احتمالا می‌تواند جایگزین مناسبی برای آیفون SE باشد، در حالی که آیفون ۶.۷ اینچی قدرتمندترین آیفون تولیدی خواهد بود. اگر اپل بتوانید حاشیه‌های صفحه نمایش را از شرایط فعلی نیز کمتر کند، احتمالا شاهد تغییر محسوسی در اندازه پنل جلویی نخواهیم بود.

منبع Antutu
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.