اپل در سال ۲۰۱۹ پرچمدارانش را در هند تولید می‌کند

اپل با هدف اینکه مالیات واردات در هند را پرداخت نکند و آیفون SE ارزان‌تر به دست کاربران هندی برسد، خط تولید این دستگاه را در هند راه اندازی کرد. در آن زمان آیفون SE، در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر، یکی از ارزان‌ترین آیفون‌های موجود بود. در حالی که هند پس از چین، دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در جهان است، اما درآمد سرانه آن کم است. در سال ۲۰۱۶، این رقم ۱۶۷۰ دلار بود که هند را در رتبه ۱۱۲ در میان ۱۶۴ کشور قرار می‌داد.

اپل در اوایل سال ۲۰۱۸ شروع به تولید آیفون ۶s در هند کرد و طبق گزارش جدید اپل تولید خود را در این کشور گسترش خواهد داد. به گفته یک منبع ناشناس، فاکسکان در اوایل سال ۲۰۱۹، در هند مونتاژ گوشی‌های رده بالای اپل همانند آیفون XS، آیفون XS Max و آیفون XR را آغاز می‌کند. فاکسکان در حال حاضر در هند گوشی‌های شیائومی تولید می‌کند و انتظار می‌رود ۳۵۶ میلیون دلار برای گسترش کارخانه‌های خود در هند هزینه کند. علاوه بر این، این تصمیم اپل می‌تواند ۲۵ هزار شغل جدید در هند ایجاد کند.

شیائومی که یک کمپانی چینی است، گوشی‌های خود را با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان هندی می‌رساند و در حال حاضر در رتبه اول فروش این کشور قرار دارد. طبق یک بررسی اپل در اوایل سال ۲۰۱۸ تنها ۱-۲ درصد از سهم بازار را در این کشور در اختیار داشت!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.