اپل جایزه بازاریابی خلاقانه جشنواره شیرهای کن را به دست آورد

اپل طی سال‌ها، به خصوص در حوزه تکنولوژی، تاثیر زیادی داشته است. زمانی که بحث به بازاریابی می‌رسد نیز اپل حضور موفقی طی سال‌های متوالی داشته است و امسال توانسته از یکی از معتبرترین جشنواره‌های این حوزه یعنی شیرهای کن ، جایزه دریافت کند.

اپل در جشنواره شیرهای کن سال ۲۰۱۹ توانسته پیروزی بزرگی به دست آورد. اپل در سال‌های گذشته جوایز دیگری را به دست آورده و این برای اولین بار است که توانسته این جایزه را به دست آورد. معاون ارشد بازاریابی و ارتباطات اپل، تور مایرن، این جایزه را افتخار بزرگ نامید.

اپل توانسته جایزه بازاریابی خلاقانه را به دست بیاورد که در سال‌های گذشته به کوکا کولا، ایکیا و مک دونالد رسیده است. سامسونگ و گوگل نیز در گذشته این جایزه را کسب کرده‌اند. این جایزه اولین بار در سال ۱۹۹۲ اهدا شد.

هیچکس نمی‌تواند حضور موفق اپل را در بازاریابی انکار کند. از آگهی متفاوت فکر کن گرفته تا آگهی به خانه خوش آمدید که در کانال یوتیوب شیرهای کن هم سال گذشته آپلود شد. آگهی به خانه خوش آمدید برای HomePod، اولین اسپیکر هوشمند اپل است که توسط کارگردان افسانه‌ای اسپایک جونز کارگردانی شد که شما در بالای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

اپل در جشنواره سال گذشته ۲۲ جایزه مختلف به دست آورد که امسال به یک عدد کاهش یافته است.

منبع AdAge
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.