آیفون ۱۱ با صفحه نمایش ۶.۱ و ۶.۵ اینچی اولد و شاسی نازکتر معرفی می‌شود

طبق گزارش جدید Macotakara اپل دو آیفون جدید با دوربین سه گانه در سال ۲۰۱۹ عرضه می‌کند دارای صفحه نمایش‌های اولد ۶.۱ و ۶.۵ اینچی هستند. علاوه بر این طبق انتظار، در این گزارش به تراشه قدرتمندتر سری A در آیفون ۱۱ اشاره شده است.

آیفون ۲۰۱۹ با دوربین سه گانه از نسل قبلی خود یعنی آیفون XS و آیفون XS Max نازک‌تر هستند. آیفون ۶.۱ اینچی ۰.۱۵ میلی متر از آیفون XS نازک‌تر خواهد بود و این رقم برای آیفون ۶.۵ اینچی در مقایسه با آیفون XS Max در حدود ۰.۴ میلی متر خواهد بو.

این گزارش ادعا می‌کند که اپل یک کابل USB-C به لایتینگ را همراه آداپتور ۱۸ واتی در جعبه‌های آیفون ۲۰۱۹ قرار می‌دهد. در نهایت همانطور که در سایر گزارشات نیز ذکر شده، آیفون‌ها از باتری بزرگتری بهره می‌برند و قابلیت شارژ بی‌سیم سایر دستگاه‌ها را دارند.

با اینکه Macotakara سابقه بسیار خوبی از پیش بینی اطلاعات آیفون‌های معرفی نشده دارد اما بعید است که اپل نسل بعدی آیفون XS را با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی اولد عرضه کنید، این سایز برای آیفون XR رزرو شده است.

شانس عرضه شارژر ۱۸ واتی به همراه آیفون ۱۱ در حال حاضر  بالا نیست، در حالی که در گذشته نیز برای نسل‌های قبلی این شایعه منتشر شده بود اما به نظر می‌رسد شایعات فعلی کمی قوی‌تر هستند. از سوی دیگر مینگ-چی کو گفته که اپل در سال جاری نیز به عرضه شارژر ۵ واتی به همراه دستگاه ادامه خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.