آیفون ضد ویروس کرونا با روکش طلا و نقره و نماد دست حضرت ابوالفضل العبّاس !!!

احتمالا می‌دانید که کمپانی‌هایی در سراسر دنیا وجود دارند که آیفون‌های سفارشی با طلا، نقره، الماس و سایر سنگ‌های قیمتی تولید می‌کنند. Caviar یا همان خاویار یکی از این کمپانی‌ها است و ادعا کرده که سری جدید آیفون ۱۱ سفارشی آن‌ها ضد ویروس کرونا است و می‌تواند آن را از بین ببرد!

خاویار یک کمپانی طراحی روسی است که تلفن‌های هوشمند اپل و آیفون را با فلزان و سنگ‌های گران بها تزئین می‌کند. این کمپانی سری جدیدی آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را با پوشش طلا و نقره رونمایی کرده است.

این آیفون‌ها با نقره استرلینگ (عیار ۹۲۵) پوشیده شدند و نمادهای روی آن‌ها از طلای ۱۸ عیار است. این شرکت ادعا می‌کند که به دلیل خاصیت ضد میکروبی طلا و نقره، این تلفن‌های هوشمند می‌توانند خودشان را از بستری برای ویروس کرونا شدند، محافظت نمایند.

آیفون ضد ویروس کرونا

آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس سفارشی در چهار نسخه ارائه شده‌اند: اژدها، نیلوفر آبی، نیکلاس و نماد خمسه که قطعا با آن آشنایی دارید. نماد خمسه که در باور مسلمان به نام دست حضرت فاطمه دختر پیامبر اسلام و یا حضرت ابوالفضل شناخته شده است، در پشت یکی از این آیفون‌ها به چشم می‌خورد! این نماد در مراسم عزاداری‌های محرم و زیورآلات مختلف خصوصا در رسته چشم زخم، دیده می‌شود. البته این علامت در نزد مسیحیان به عنوان دست حضرت مریم و در بین یهودیان دست حضرت موسی شناخته می‌شود.

نسخه گل لوتوس هم یک ریشه مذهبی دارد و برای افرادی است که به مذهب‌های هندی و شرق آسیا باور دارند. یکی دیگر از مدل‌ها به نام نیکلاس به سنت نیکلاس کشیش مسیحی اشاره دارد که طبق اطلاعات موجود، شخصیت بابانوئل از وی الهام گرفته شده است. اژدها هم همانطور که می‌دانید در باور آسیایی‌ها و به خصوص چینی‌ها مظهر قدرت و برکت است.

ارزان‌ترین مدل این مجموعه آیفون ۶۴ گیگابایتی نسخه دست حضرت ابوالفضل با قیمت ۵۲۹۰ دلار است. نسخه‌های اژدها و نیلوفر آبی آیفون ۱۱ پرو با قیمت ۵۷۵۰ و بالاتر عرضه می‌شوند. مدل سنت نیکلاوس هم با قیمت پایه ۵۹۵۰ به فروش می‌رسد که می‌توانید لیست کامل قیمت‌ها را در لینک پایین مشاهده نمایید.

به هر حال با شرایط فعلی و قیمت این آیفون‌ها، امکان تهیه آن‌ها برای ایرانیان نیست اما در هر شرایطی پیشنهاد می‌کنیم به همان پاک کننده‌های الکلی دل ببندید و قرنطینه را جدی بگیرید. همچنین از رفت و آمدهای غیرضرورری جدا خودداری نمایید. می‌توانید مقاله ما در مورد ضد عفونی کردن گوشی‌های هوشمند بدون آسیب رساندن به آن‌ها را مطالعه نمایید.

همچنین بخوانید:

 

از طريق خاویار
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.