طرح مفهومی آیفون ۱۱ ؛ دوربین سه گانه و ناچ کوچکتر

تا معرفی آیفون نسل بعدی چندین ماه مانده است و ما باید تا شهریور ماه منتظر باشیم تا بتوانیم ظاهر واقعی نسل بعدی آیفون را مشاهده کنیم. اما تا زمان معرفی طرح‌های مفهومی زیاده منتشر می‌شوند که یکی از آن‌ها را در این پست می‌توانید مشاهده کنید.

این طرح مفهومی آیفون ۱۱ را با یک زبان طراحی مشابه با آیپد پرو ۲۰۱۸ نمایش می‌دهد که دوربین سه گانه در عقب، صفحه نمایش ۶.۱ اینچی QHD+ سوپر رتینا اولد با محافظ گوریلا کلاس ۶، و یک ناچ کوچک در صفحه نمایش دارد. در این طرح مفهومی همچنین به این اشاره شده که یک کابل USB-C و یک شارژر فوق سریع ۱۰۰ واتی درون جعبه آیفون ۱۱ قرار داده می‌شود!

همچنین در این ویدیو در کنار آیفون ۱۱ یک مداد اپل را نمایش می‌دهد که بعید است اپل حداقل به این زودی‌ها آن را به آیفون خود اضافه کند. جالب اینجاست که دوربین آیفون ۱۱ مکس با دوربین آیفون ۱۱ معمولی متفاوت است که بعید به نظر می‌رسد. ممکن است اپل دوربین قوی‌تری را برای مدل مکس در نظر بگیرید اما طراحی یکسان خواهد بود. دوربین سوم جدید یک لنز سوپر واید خواهد بود که در گلکسی S10 و هواوی میت پرو  و P30 دیده‌ایم.

این یک طرح مفهومی جذاب از نظر ظاهر است، اما بعید است که برخی ویژگی‌ها را به این زودی‌ها در آیفون ببینیم. درست است که در حال حاضر شیائومی تکنولوژی شارژ سریع ۱۰۰ وات را دارد اما ما هنوز آن را در تلفن‌های هوشمند پرچمدار ندیده‌ایم. اپل همچنان شارژرهای ۵ واتی را در جعبه‌های آیفون قرار می‌دهد و دور از ذهن است که به یکباره یک شارژر ۱۰۰ واتی را با نسل بعدی آیفون عرضه کند. همچنین بعید است که اپل بتواند ناچ صفحه را تا این حد کوچک کنید و احتمالا کمی از نسل فعلی کوچکتر خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.