آیفون ۶ در دست یک کودک ۱۱ ساله آتش گرفت

کایلا راموس، یک دختر ۱۱ ساله کالیفرنیایی می‌گوید زمانی که آیفون ۶ خودش را در دست داشته، آتش گرفته است. این دختر گفته که وی جرقه‌ها را دیده و آیفون را پرت نموده است. این آیفون آتش گرفته و سوراخ‌هایی را در پتویی که زیرش بوده، ایجاد کرده است.

من نشسته بودم و گوشیم را در دست داشتم، سپس از همه جای گوشی جرقه دیده می‌شد و من فقط آن را روی پتو پرت کردم. من از آیفون ۶ برای تماشای ویدیوهای یوتیوب استفاده می‌کنم و گاهی اوقات به بردار کوچکترم اجازه بازی با گوشی را می‌دهم. کایلی راموس

ماریا، مادر وی، با پشتیبانی اپل تماس گرفته است و آن‌ها از او تصاویر گوشی سوخته شده را خواسته‌اند و سپس قرار بر ارسال آیفون به شرکت شد. اپل در حال تحقیق روی موضوع می‌باشد و به کایلا یک آیفون جدید داده است.

چند دلیل می‌تواند برای حادث شدن این اتفاق وجود داشته باشد. ممکن است که برای شارژ دستگاه از یک کابل یا آداپتور تقلبی استفاده شده باشد. یا از آنجایی که آیفون ۶ نسبتا قدیمی است باتری آن متورم شده و بر اثر استفاده زیاد طی این سال‌ها آتش گرفته است. همچنین ممکن است که تعمیرات توسط تعمیرکننده‌های غیر مجاز صورت گرفته باشد که نهایتا منجر به آتش سوزی گردیده است. البته خانواده کایلی تمامی این ادعاها را رد می‌کنند.

اپل در حال حاضر در حال بررسی موضوع است و باید منتظر باشیم تا دلیل اصلی این حادثه را اعلام کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.