آموزش جناب از ما بهتران

ماشادو د آسیس، بزرگترین نویسنده ادبیات برزیل است که شاعر، نمایشنامه نویس و نویسنده داستان کوتاه بود. در زمان حیات، رمان‌های او در خارج از بزریل به محبوبیت دست نیافت اما در ادبیات برزیل تاثیر فایل توجهی داشت. البته پس از مرگش نیز رمان‌ها و داستان‌های کوتاه وی در سراسر دنیا توجه علاقمندان این حوزه را به خود جلب کرد. یکی از داستان‌های کوتاه او آموزش جناب از ما بهتران است.

این داستان کوتاه یک گفتگو میان فرزند و پدر است که در شب تولد ۲۲ سالگی پسر رخ می‌دهد. پدر در این گفتگو سعی می‌کند راه و رسم زندگی و موفقیت را به فرزندش یاد بدهد. این داستان کوتاه در قالب کتابی با عنوان روانکاو و داستان‌های دیگر منتشر شده است.

در برزیل یک جایزه نیز به نام ماشادو د آسیس به پاس گرامیداشت زحمات این فرد وجود دارد که معتبرترین جایزه ادبی این کشور است.

قسمتی از متن کتاب آموزش جناب از ما بهتران : من به این کاری ندارم که با چه امانتی، عقایدی را که توی کوچه و خیابان شنیده‌ای توی اتاق مهمانخانه تکرار میکنی و عقاید اتاق مهمانخانه را هم به کوچه و خیابان میبری. چون این رفتار هرچند نشانه یکجور نیاز به عقیده است، ممکن است چیزی نباشد مگر نتیجه‌ی خطای حافظه یا فراموشی. نه منظورم آن ادا و اطوار درست و مناسبی است که به کمک آن عرض اندام می‌کنی.

حجم: ۱۰.۱ مگابایت

زمان: ۲۹:۳۹

دانلود کتاب از سرور اختصاصی اپل خوره

آموزش انتقال و استفاده در دستگاه‌های اپل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.